موسیقی ایده آل : محمد علیزاده خواننده محبوب کشورمان که اینروزها عنوان پر فروش ترین خواننده را به خود اختصاص داده و رکورد دار اجراهاى کشور است ، اینبار در روزهاى ١٨ و ١٩ شهریور ماه در سه سانس و در بوشهر روى صحنه رفت ..
از قبل از شروع اجرا هیجان بسیار زیاد در جاى جاىِ سالن به چشم میخورد که با ورود بند و نواختن یک قطعه ریتمیک و در نهایت ورود محمد علیزاده بروى صحنه این هیجان به اوج خود رسید ..
او که قبلا یکبار در پاییز ٩٣ مهمان شهر دریا و افتاب بود ، با ترانه "برگرد" بر روى صحنه این شهر بازگشت ..
از قطعات اجرا شده در این کنسرت میتوان به :
"هواتو کردم""اولین باره""زخم""فکرشم نکن""همینه که هست""میشه نگام کنی""دل بی تو غم زده""شهر باران""سرزنش""بی حوصله""خیلی برام عزیزه خاطرت""دلت با منه""خیلی خوشحالم""جز تو"
اشاره کرد ..
صمیمیت و صداقتى که بین محمد علیزاده و تماشاچیان که اکثرا از هوادارانش بودند در جریان و در تمام طول اجرا قابل دیدن و لمس بود ، جاى ستایش و تحسین داشت ..
او در بین اجرایش گفت : چند دقیقه پیش اهنگ جدید من روى سایت ها رفت و منتشر شد 
که من قصد دارم امشب براى نخستین بار آنرا اجرا کنم ..
براى من دعا کنید که مثل ترکى که پیش از این منتشر کرده بودم ، این قطعه هم به عنوان محبوبترین ترانه انتخاب شود ..
سپس با تشویق مردم به اجراى ترک جدید "کجا میرى" پرداخت که با استقبال تماشاچیان مواجه شد.. 
محمد شعبانی (پرکاشن) – امیر حسین اویسی ( کیبورد) – ایمان ذاکری (درامز) – سعید عباسی ( کیبورد) – علی پور نگهبان (گیتار باس) – اشکان موسوی ( ویلون) – عظیم روحانی ( گیتار آکوستیک) – علی شهبازی ( گیتار الکتریک) اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر ) – بهمن میرزاده (بوزوکی) أعضاى گروه محمد علیزاده را تشکیل میدادند ..
همچنین مردم هنردوست که بسیار از حضور محمد علیزاده خوشحال بودند در طول اجرا و بصورت گروهى همراه با تشویق و گفتن جملاتى چون : محمد دوستت داریم ، و بازهم بیا ، از ایشان استقبال کردند ، که محمد علیزاده رو به جمعیت تعظیم کرد 
و گفت بوشهر از شهرهاییست که هیچ مشکلى براى ما پیش نمى اید و همه چیز به بهترین شکل انجام میگیرد ..
و من حقیقتا هیچ چیز بدى از بوشهرى ها ندیدم ..
وى براى اتمام کنسرت با شکوه خود قطعه "جز تو " را اجرا کرد که باعث شد کم کم تماشاچیان و بالاخره تمام سالن به صورت ایستاده وى را مورد تشویق خود قرار بدهند ..

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا امینی » مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.