موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : محسن چاوشی خواننده محبوب موسیقی پاپ کشورمان برای اولین بار تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می خواند . سریال تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار ، از ابتدای ماه رمضان سال آینده روی آنتن می رود و محسن چاوشی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی در این سریال حضور دارد . پیش تولید این سریال به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی دو سال به طول انجامیده است. مهرآوه شریفی نیا ، آزیتا حاجیان ، حسن پورشیرازی ،آرش مجیدی ، پوریا پور سرخ،سید مهرداد ضیایی،رضا توکلی، آشا محرابی از جمله بازیگرانی  هستند که در این سریال حضور دارند. 
درخلاصه داستان کیمیا آمده است : در گذر فصل‌ها و سال‌ها و در التهاب حوادث و بحران ها، نسل‌ها و شخصیت ها شکل می‌گیرند. کیمیا از نسلی معترض و حقیقت جوست. او به دنبال کشف حقیقت، ققنوس وار به دل آتش حوادث می‌زند تا جاودانگی را بیابد.این سریال با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دوم سیما در حال تولید است. گفتنی ست سریال کیمیا داستان پرفراز و نشیب زندگی یک زن ایرانی را در سه دوره تاریخی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی و زمان حال حاضر بود تصویر می‌کشد.
همچنین فیلمنامه این سریال از نوشته های مسعود بهبهانی نیا می باشد که پیش تولید آن دوسال به طول انجامیده است. کیمیا در شب های ماه مبارک رمضان سال آینده از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.