موسیقی ایده آل : آیین رونمایی و جشن امضا نخستین مجموعه ترانه مستقل نرگس جعفری ترانه سرای جوان کشور با عنوان «حیف» ، روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه و با همکاری انتشارات نگاه در محل فروشگاه نشر ثالث و با حضور جمعی از هنرمندان برجسته موسیقی کشور برگزار می گردد.

مجموعه ترانه «حیف» دربرگیرنده ۱۰۵ ترانه در ۱۶۰ صفحه است که توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است و اغلب این ترانه ها ، ترانه های عاشقانه است و حدود ۶ ترانه اجتماعی هم در این کتاب گنجانده شده است و اشعار این کتاب نیز اغلب کارهای اجرا نشده این ترانه سرای جوان کشور است.

نرگس جعفری این کتاب را به پدر و مادر خود تقدیم کرده و در صفحه ی نخست این کتاب نوشته شده : « تقدیم به پدر و مادرم که لبخندشان زیباترین تصویر جهان من است.» ضمن اینکه در انتهای این کتاب یادداشت هایی از دکتر محمدرضا چراغعلی ، رضا صادقی و مسعود امامی قرار دارد.

مراسم رونمایی این کتاب ، روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه از ساعت ۱۷ در محل فروشگاه نشر ثالث واقع در خیابان کریمخان زند ، بین خیابان ایرانشهر و خیابان ماهشهر ، کتابفروشی ثالث برگزار می شود و حضور در این مراسم برای عموم علاقه مندان آزاد است.

photo_2017-01-22_22-50-32

انتهای خبر /

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.