موسیقی ایده آل: قطعه بندری “یاروفادار” با خوانندگی عیسی سلیمیان، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«یاروفادار» اثری با هنرنمایی گروه آوای موج است که با آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی عیسی سلیمیان، در ژانر موسیقی پاپ بندری تولید و منتشر می شود.

محسن آقایی سرپرست گروه موسیقی آوای موج درباره جزئیات اثر گفت: یاروفادار اولین آهنگی است که آوای موج در سال ۱۴۰۱ منتشر می کند، تنظیم آهنگ برعهده حامد سلیمی فر بوده و احسان احمد زاده میکس و مسترینگ این کار را انجام داده است، بنده نیز نوازندگی سرنا و نی انبان را عهده دار بوده ام. امین سلیمیان، سیاوش آزاد، سهند امامزاده و نیما تنگسیری نیز دیگر نوازنده های گروه آوای موج هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین میثم قیصی زاده (عکاس) و محسن محمدی (طراحی کاور وساخت تیزر) از دیگر عوامل تولید اثر هستند. ناگفته نماند قطعه ای با نام “پری” تولید و آماده کرده ایم که به زودی این اثر نیز منتشر خواهد شد.

این هنرمند از برگزاری تور کنسرت جدید آوای موج خبر داد و افزود: امسال پس از دو سال تعطیلی کنسرت ها و فراز و نشیب برای برگزاری اجراهای صحنه ای به دلیل بیماری کرونا، تور کنسرت های داخل ایران را برگزار می کنیم که به امید خدا با اجرا در شهر کرمان آغاز خواهد شد، سپس به شهرهای بوشهر، رشت، لاهیجان، انزلی، تهران، شیراز، اهواز و شاهین شهر سفر میکنیم و دیداری با مردم خوبمان خواهیم داشت.

آقایی درباره اجراهایی که آوای موج در بزرگترین رویداد فرهنگی در جهان اکسپو ۲۰۲۰ دبی داشت، توضیح داد: با همراهی دیگر دوستان هنرمندم، اجراهای مختلفی از موسیقی و آیین‌های بوشهری در پاویون جمهوری اسلامی ایران داشتیم، در اتفاقی جالب توجه با گروه های موسیقی خارجی از پاویون های استرالیا، برزیل، قطر، تایلند و افغانستان نیز اجرای مشترکی برگزار کردیم که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

شایان ذکر است که قطعه بندری “یاروفادار” با خوانندگی عیسی سلیمیان و اجرای گروه موسیقی آوی موج، از طریق سایت ها و رسانه های رسمی موسیقی در ایران، قابل دانلود و دریافت رایگان است.

WhatsApp Image 2022-05-01 at 9.11.58 AM

دریافت قطعه ی یار وفادار

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.