موسیقی ایده ال-مریم رفایی: بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه «جام سبز»، گروه «چارتار» در تاریخ ۲۷و۲۸ مراد ماه در مجتمع فرهنگی خاتم شهر رشت آلبوم باران توویی را به روی صحنه میبرند.

به گزارش خبرنگار ما،این گروه برای اولین بار است که در شهر رشت به اجرای برنامه می پردازند و از نکات قابل توجه این کنسرت اجرای این برنامه در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا واقع در میدان شهرداری رشت میباشد که در حال حاضر تنها سالن مناسب برگزاری کنسرت در مرکز استان گیلان میباشد.

به گفته «وحید احمدی آرا» مدیر روابط عمومی موسسه جام سبز؛ برگزاری کنسرت گروه چارتار با توجه به سبک اجرای این گروه در مجتمع خاتم طی سالیان اخیر بی سابقه بوده و این امر بدون همکاری و پیگیری شخص مدیرکل محترم اداره فرهگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری صمیمانه معاونت محترم هنری این اداره جناب آقای فخر موسوی و عنایت ویژه حراست اداره ارشاد استان امکانپذیر نبود.

وی در ادامه افزود اگرچه همچنان نگاه هنر هراس و مرتجع در بین تعدادی از مدیران استان باعث ایجاد مشکلات و چالش هایی برای دست اندرکاران مسائل فرهنگی است اما شجاعت و درایت مدیران فعلی اداره ارشاد استان گیلان و همکاری مجدانه جناب آقای ثقتی مدیریت مجتمع خاتم و ریاست اداره ارشاد شهرستان رشت ، باعث دلگرمی و امیدواری فعالان فرهنگ و هنر گردیده است .

کنسرت گروه چارتار در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه و در دو سانس برگزار میشود که علاوه بر «آرمان گرشاسبی»، «آیین احمدی فر» و «آرش فتحی» به عنوان اعضای اصلی این گروه، «آرش پژندمقدم»، «دارا دارایی»، «بهزاد حسن زاده» و «آرمین قیطاسی» نیز به عنوان نوازندگان مهمان این گروه را همراهی میکنند.

فرهاد گوی آبادی مدیر اجرایی این کنسرت ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کنسرت در سالن آمفی تئاتر مجتمع خاتم و حفظ احترام مخاطب اعلام کرد تمهیدات لازم برای اجرایی فوق العاده توسط این گروه اندیشیده شده ونیز ابراز امیدواری کرد اجرای چارتار فتح بابی برای برگزاری اجراهای با کیفیت در این سالن و حمایت از موسیقی فاخر باشد.

این کنسرت به تهیه کنندگی «زایا سلیمان» و «پویا افشاری» و به همت موسسه جام سبز برگزار میشود.

شایان ذکر است؛ قیمت بلیط های این کنسرت ۷۰۰۰۰۰ریال و ۸۰۰۰۰۰ریال بوده که از ساعت ۶ عصر روز جهارشنبه ۲۲مرداد بلیط های این کنسرت در سایت iranconcert.com بصورت آنلاین به فروش می رسد.

تلفن های روابط عمومی این کنسرت ۰۹۱۱۵۵۴۴۱۰۰ و ۰۹۱۱۵۵۴۴۲۰۰ بوده که اطلاعات بیشتر را ارائه میکنند.

 

منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.