موسیقی ایده آل : علی تفرشی خواننده باسابقه و خوش صدای موسیقی کشورمان پس از ۹ سال دوری از صحنه ، بار دیگر پا به روی استیج خواهد گذاشت.آخرین کنسرت این هنرمند در سال ۱۳۸۷ و در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد که وی توانست مقام اول را در بخش موسیقی پاپ به دست آورد.
این خواننده که آخرین آلبوم خود را مهر ماه سال ۹۴ و با همراهی گروه « ایده » با عنوان « شبت خوش باد من رفتم » تولید و منتشر کرد ، شامگاه چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در تالار وحدت تهران و با همراهی گروه مستقل خود که « ایده » نام دارد به روی صحنه خواهد رفت و به اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود خواهد پرداخت.
اعضای گروه این هنرمند را رضا تاجبخش ( پیانو ) ، کسری سبکتکین ( گیتار باس ) ، علی باغفر ( درامز ) ، علی رحیمی ( دف و تنبک و پرکاشن  ) ، محمدعلی نصری ( گیتار الکتریک ) ، نیما دلنوازی ( تار )، آرین قیطاسی ( ساکسفون ، ابوا و کلارینت ) محمدرضا آقایی ( عود ) ، مژگان حسینی ( قانون ) شیوا عابدی ( کمانچه ) ، پروشات زندآیین ( ویلنسل ) ، عماد اجلال ( گیتار اسپانیش ) تشکیل می دهند.

شایان ذکر است که بلیت های این کنسرت هم اکنون در سامانه ایران کنسرت در حال فروش است و علاقمندان جهت تهیه بلیت و شرکت در این کنسرت می توانند به این سامانه مراجعه نمایند.

photo_2017-11-21_23-06-22

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.