موسیقی ایده آل : گروه موسیقی «ریحان» به خوانندگی هاشم اسلامیان مشهور به «آیهان» تور کنسرت های خود را با اجرای قطعات جدید در تهران و چند شهر دیگر برگزار خواهد کرد.

گروه موسیقی ریحان متشکل از دوازده نوازنده ی چیره دست به سرپرستی ارکستر «حجت مبذول» و به خوانندگی «هاشم اسلامیان» ملقب به آیهان تور کنسرت های خود را از شهر اردبیل آغاز کرده و ادامه از تهران و کرج نیز عبور خواهد کرد.

هاشم اسلامیان بعد از اتمام ماه صفر  طی روزهای ۳و ۴ دی ماه در ابتدا در سالن فدک شهر اردبیل و سپس روز ۱۱ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. همچنین این خواننده و گروه ارکسترش روز ۲۵ دی ماه نیز آخرین کنسرت زمستانی شان را در سالن نژاد فلاح شهر کرج با اجرای قطعات جدید از آلبوم "مارال" برگزار خواهند کرد.

از ویژگی های بارز اجراها و کنسرت های آیهان کیفیت بالا در تمامی گزینش های صحنه اعم از نوازنده ها و اجرای موسیقی و کارگردانی بودن حرکات فولکوریک و پوشش لباس های یک پارچه تمامی اعضای گروه است که خود نشان از توجه به جایگاه مخاطب دارد.

گفتنی است گروه ریحان تا به امروز در شهرهایی همچون  تهران, تبریز، اردبیل، زنجان، ارومیه و همچنین کشور‌های ترکیه و آذربایجان به روی صحنه رفته است.

 

شایان ذکر می باشد آیهان خواننده ی گروه موسیقی آذربایجانی ریحان اولین آلبوم موسیقیایی خود را تحت عنوان «مارال» طی ماه های آینده روانه ی بازار موسیقی خواهد کرد .

 

گفتنی است این گروه در ۳و۴ اسفندماه سال گذشته برای نخستین بار در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفته بود.

 

علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیط این کنسرت شاد آذربایجانی به سامانه ی اینترنتی ایران-کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  مراجعه نمایند .

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.