کنسرت علیرضا طلیسچی پس از هفت ماه، در حالی برگزار شد که این خواننده عواید اجرای خود را به زلزله‌زدگان خوی تقدیم کرد.

به گزارش ….، کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه ۱۰ اسفندماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با تقدیم اجرا به زلزله‌زدگان خوی برگزار شد.

این کنسرت با استقبال قابل‌توجه مخاطبان همراه و تمامی بلیت‌های آن پیش از برگزاری به فروش و سولد اوت شده بود.

طلیسچی کنسرت شب گذشته خود را با قطعه “زندگی جونم” آغاز کرد و در ادامه قطعات “تو فکر می‌کنی کی‌ای”، “نفس کی بودی تو”، “ای دل خودم” و ” دیوونه دوست داشتنی” شنیدنی شد.

طلیسچی با نشستن بر روی صندلی در کنار اعضای ارکسترش به اجرای قطعه “یه دریا نریم” پرداخت که با همراهی و همخوانی هواداران مواجه و استقبال از این قطعه به‌اندازه‌ای بود که این خواننده به درخواست تماشاگران؛ مجدد آن را اجرا کرد و در انتها با ایستادن در لبه‌ی استیج یک‌صدا ترجیع‌بند “یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی …” را با هوادارانش همخوانی کرد تا این بار سالن میلاد شاهد یک هم‌صدایی بی‌نظیر باشد.

یکی از نکات قابل‌توجه کنسرت شب گذشته درخواست فراوان هواداران برای اجرای قطعه مگاهیت “قاف” بود که این امر دور از انتظار نیز نبود چراکه از زمان انتشار؛ به یکی از پرشنونده‌ترین قطعات موسیقی پاپ بدل شده بود و طلیسچی در هر اجرا، به دلیل استقبال و درخواست مخاطبانش دو بار این قطعه را به اجرا درمی‌آورد و درنهایت طلیسچی به تماشاگران نوید اجرای آن را داد و گفت که نیازی به درخواست‌های مکرر مخاطبان نیست و طبق روند کنسرت‌های پیشین به اجرای قطعه “قاف” خواهد پرداخت.

“لیلا” از دیگر قطعاتی بود که اجرا شد و در ادامه علیرضا طلیسچی پیش از اینکه به سراغ قطعه بعدی برود بیان کرد: “تمامی فعالان حوزه موسیقی که به هر ترتیب از این چرخه نان سر سفره‌هایشان می‌برند در دو سال فراگیری بیماری کرونا و هفت ماه گذشته، خیلی مظلوم واقع شدند و خواهش می‌کنم نگاهتان به دوستانی که از این چرخه ارتزاق می‌کنند مثبت باشد که بتوانند تا جوان هستند از این راه زندگی‌شان را بگذرانند البته منظور از این صحبت‌ها به‌هیچ‌وجه شخص علیرضا طلیسچی نیست.

طلیسچی در ادامه با اشاره به وقوع زلزله در شهر خوی بیان کرد: بنده شخصاً تمام دستمزد خودم برای این اجرا را به زلزله‌زدگان خوی تقدیم می‌کنم که البته این کار وظیفه من است.

این خواننده در ادامه و پیش از اینکه به سراغ اجرای قطعه “بارون اومد و یادم داد” برود؛ بیان کرد: اگر حرف‌هایم برایتان مهم است و به احترام تمام دوستانی که در موسیقی فعالیت می‌کنند خواهش می‌کنم فضای کنسرت را به همین شکل مثبت و پرانرژی نگه‌دارید.

در ادامه قطعه قاف با همخوانی مخاطبان به اجرا درآمد و تماشاگران ایستاده علیرضا طلیسچی و گروهش را تشویق کردند.

طلیسچی پس‌ازاین اجرا از هوادارانش برای همراهی و همدلی‌شان تشکر کرد.

در ادامه قطعات “سختگیر”، “آخرش قشنگه” و “ای دل غافل” اجرا درآمد.

اجرای بخشی از قطعه “قرار نبود” در حال و هوایی احساسی با همراهی ساز کیبورد و همخوانی تماشاگران حسن ختام کنسرت شب گذشته علیرضا طلیسچی بود.

در این کنسرت محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار علیرضا طلیسچی به اجرا پرداختند.

کنسرت علیرضا طلیسچی دهم اسفندماه سال جاری در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.

 

در ادامه عکس هایی از این اجرا را که توسط فاطمه

انتهای پیام/

علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی(1) علیرضا طلیسچی(1) علیرضا طلیسچی(1) علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی(1) علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی IMG_0118 علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی

Leave a Reply

Your email address will not be published.