موسیقی ایده آل – زهره ابوالقاسم : سومین شب از کنسرت های الکترونیک گروه آلمانی شیلر در تهران همچنان با حضور گسترده علاقمندان به این سبک از موسیقی ادامه داشت. گروه شلیر با تاخیر نیم ساعت در ساعت ۲۲ اجرای خود را بدون مقدمه آغاز کردند و چند قطعه از قطعات محبوب خود را از جمله BerlinMoskau.schwerelos,sehnsucht,polarstern,ultraman,the future،,tiefblau,das glockenspel

را اجرا کردند همچنین نام قطعات مختلف با شروع شدن اجرای آن قطعه در صفحه نمایش سالن دیده می شد تا مخاطبان شیلر ارتباط بهتری با نام قطعات برقرار کنند. کریستوفر ون دیلن با دیدن استقبال و هیجان فراوان مردم در سالن به تهران سلام کرد و در پاسخ لطف مردم حاضر در سالن با همان لحن آلمانی به حضار گفت (مرسی، ممنون) که  همین فارسی تشکر کردن کریستوفر ون دیلن باعث شد سالن وزارت کشور  پر از هیجان و شغف شود. کریستوفر ون دیلن  به انگلیسی ادامه داد برای ما اجرا برای شما بسیار افتخار آمیز است و سپس گفت: از این که برای شنیدن قطعات ما به اینجا آمده اید بسیار خوشحالم.

در ادامه گروه شیلر اجرای دیگر قطعات خود را با انرژی بیشتر از قبل ادامه دادند. این کنسرت الکترونیک اینسترومنتال ( بی کلام) که پر از قطعات خاطر انگیز بود و بسیاری با شنیدن این قطعات نوستالژیک خاطره بازی می کردند.

کرستوفر ون دیلن اواخر اجرای خود از همراهی گروه خودش کلیف هویت نوازنده درامرز و پریکاشن الکترونیک و کدریک مونیر نوازنده  بیس سینتی سایزر تشکر کرد و آن دو نیز به مخاطبان حاضر در سالن ادای احترام کردند.

شیلرSchiller) ) نام پروژه مهم موسیقیدان آلمانی، کریستوفر فون دیلن (Christopher Von Deylen) است که کارهایی را در سبک الکترونیک منتشر کرده‌است. او از سال ۱۹۹۸ با انتشار نخستین آلبوم وارد عرصه حرفه‌ای بازار موسیقی دنیا شد و تاکنون چیزی حدود ۷ میلیون نسخه از آثار خود را در سراسر جهان به فروش رسانده‌است.  

از شعرای بزرگ آلمانی در قرن ۱۷ بوده و اسم. «Friedrich Schiller»

گروه Schiller برگرفته از اسم این شاعر است.

 کنسرت گروه شیلر به تهیه کنندگی سایت خبری تحلیلی ریتم نو در ۵ سانس در سالن وزارت کشور به روی صحنه رفت.

سرانجام گروه شیلر پس از اجرای ۴ سانس در سالن وزارت کشور عصر روز ۲۵ آذر ماه از تهران خداحافظی کردند و کریستوفر ون دیلن در صفحه مجازی خود عنوان کرد تا رسیدن به کشورم همچنان از خاطرات‌خوب اجرا در تهران برای طرفدارانم عکس منتشر خواهم کرد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا شکوهی فرد » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.