موسیقی ایده آل – محمد کردی : در ادامه کنسرت های موسیقی پاپ کشور پس از کنسرت مسعود امامی،مازیار فلاحی،رضا یزدانی و احسان حق شناس نوبت محمد علیزاده است که به دیدار هوادارانش برود!او در روز های ۱۸و۱۹ دی ماه به روی صحنه می رود و عاشقانه هایش را به اجرا میگذارد.
سپس گروه پرطرفدار «هفت» در تاریخ ۲۳و۲۴ دی ماه به روی استیج خواهند آمد و بار دیگر «دوست دارم» را همراه هوادارانشان می خوانند.
«فرزاد فرزین» خواننده پرطرفدار موسیقی کشورمان که کنسرت هایش همواره با سورپرایز هایی همراه بوده است نیز ۲۵و۲۶ دی ماه استیج سالن میلاد را در دست خواهد گرفت و قطعات محبوبش را اجرا خواهد کرد.
۲۷ و ۲۸ دی ماه روز دیدار «سیروان خسروی» با هوادارانش است؛او در این دو روز بار دیگر با اجرای پرانرژی خود مخاطبینش را راضی از سالن بدرقه خواهد کرد.
«امید حاجیلی» خواننده مملو از انرژی کشورمان نیز در روز ۲۹ دی ماه به روی صحنه خواهد رفت و مانند کنسرت های قبلی اش شبی شاد را برای مخاطبینش رقم خواهد زد.
«حمید عسکری» نیز که پس از انتشار آلبوم «خوشبختی» سال بسیار پرکاری را داشته است پس از چند اجرای موفق بار دیگر در تاریخ ۹ بهمن ماه به دیدار دوستدارانش می رود.
شایان ذکر است که بلیط تمامی کنسرت های یاد شده در سامانه ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com به فروش می رسد.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.