موسیقی ایده آل: آلبوم «سیب هوس» با صدای «امیر عظیمی» منتشر شد. اولین آلبوم رسمی این خواننده پس از حدود سیزده سال فعالیت او در عرصه موسیقی به بازار عرضه شده است. سیب هوس برخلاف روال معمول آلبوم‌های موسیقی دیگر با بیست و دو آهنگ و از سوی موسسه «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب‌پور» به بازار عرضه شده است. امیر عظیمی در این آلبوم منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز گذشته و ورژن جدید برخی قطعات محبوبش و همچنین چند آهنگ جدید را برای دوستدارانش تدارک دیده است. امیر عظیمی در اولین آلبوم خودش ترانه‌هایی از شاهین شیخی، میلاد موسوی، امید صباغ نو، علیرضا آذر، مجین، هیراد حاتمی و سهیل حسینی را اجرا کرده است. آهنگسازی قطعات هم توسط خودش و شاهین شیخی، میلاد بابایی و مجین انجام شده است. علی تیرداد، بهنام میرزایی، امیر عرشیا، آرین ملیکیان، سپهر شاکری، نعیم مسچیان، سامان امامی، هومن نامداری و محمد افشانی هم در بخش تنظیم‌های سب هوس حضور دارند.

امیر عظیمی برای انتشار سیب هوس مسیر طولانی و پر اتفاقی را سپری کرده است. او طی سال‌های اخیر پس از عقد قرارداد با موسسه ترانه شرقی توانست روند منظمی در انتشار تک‌آهنگ‌ها و موزیک‌ویدیوهایش داشته باشد و فصل جدید کارهایش با جذب طیف گسترده‌ای از مخاطبان همراه بود. محسن رجب‌پور به عنوان تهیه‌کننده و ناشر آثار امیر عظیمی در آلبوم سیب هوس یادداشتی را از خود به انتشار رسانده است که در بخشی از آن به ویژگی‌های این خواننده اشاره می‌کند:«آنچه از امیر عظیمی در این سال‌های فعالیتش دریافته‌ام، جدی گرفتن کار است. گزاف نیست اگر بگویم موضوع شعر و ملودی برای امیر عظیمی موضوعی فراتر از تولید یک محصول موسیقایی است. او با شعر زندگی می‌کند، درکش می‌کند، شعر وارد خونش می‌شود و این خون در گردش، ذهن سیال او را به سمت خلق یک ملودی ویژه به حرکت در می‌آورد.»

آلبوم امیر عظیمی در حالی راهی پیشخوان فروشگاه‌های فرهنگی و پلتفرم‌های موسیقی شده است که از سال گذشته زمزمه‌های انتشارش به گوش می‌رسید. اما بحران شیوع ویروس کرونا به این آلبوم هم مانند سایر آثار هنری و خصوصاً آلبوم‌های موسیقی رحم نکرد. حتی خود امیر عظیمی هم سال گذشته به ویروس کرونا مبتلا شد و در مقطعی در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. با توجه به انتشار آلبوم سیب هوس با صدای امیر عظیمی به نظر می‌رسد در صورت شروع دوباره کنسرت‌های موسیقی در تهران و شهرهای دیگر ایران، او در صف خواننده‌های کنسرت اولی پیشتاز باشد و به زعم منتقدان او می‌تواند در زمینه برگزاری کنسرت هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.