موسیقی ایده آل – مصطفی زبرجد:گروه موسیقی سون باند(seven7band)،مخاطبان خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‏المللی مبهوت سبک متفاوت اجرای خود کردند.
این برنامه با ورود گروه ارکستر و پخش کلیپی با دکلمه تشکر از مخاطبان و صدای ۳ خواننده گروه(آرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی) آغاز شد.
با پخش تصاویر ۳ خواننده و ورود هر کدام شادی در سالن طنین انداز شد.گروه سون باند با خواندن آهنگ "همش به تو فکر میکنم" اجرای خود را آغاز کردند و بعد از اتمام آن به احوالپرسی با جمعیت پرداخته و به جهت تاخیر عذرخواهی نمودند.
سه یار جدا نشدنی پاپ ایران در این برنامه به اجرای قطعاتی از آلبوم "با تو میمونم" و "دوستت دارم" پرداختند.
"همش به تو فکر میکنم"،"خواهش"،"باور"،"ستاره"،"ادعا"،"نرو خواهش میکنم"،"یه راهی پیش روم بذار"،"یه لحظه چشماتو ببند"،"بوی عید"،"زمانه"،"من بی تو میمیرم"،عشق من"،"با تو میمونم" و قطعه پر طرفدار "دوستت دارم" از قطعاتی بود که گروه سون باند به اجرای آن پرداختند.
 آرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی به همراه  گروه ارکستر خود همچنین با اجرای ۳ موسیقی بی کلام داخلی و بین المللی  موجب بهت و شادی جمعیت شدند.
از ویژگیهای متفاوت و خاص این برنامه علاوه بر سبک خاص و متفاوت در اجرا،پخش کلیپ هر قطعه همراه با اجرای قطعات بود.
گروه سون باند را در این اجرا نوازندگانی چون محمد زمانی ها(کیبورد)محمد رضوانی زاده(گیتار کلاسیک) پژمان فرهمند(پرکاشن)حمید نصرالهی(پرکاشن)حسن فراهانی(ترومپت)حسین شریفی(ترومبون)سعید حسن زاده(گیتار بیس)پیمان لطیفی(درامز) و بهروز علی یاری(پیانو) همراهی و هنرنمایی کردند.
حواشی:
آرش قنادی در قطعه ستاره از جمعیت خواست با او همخوانی کنند و در ادامه تقاضای توقف در اجرا از نوازندگانش کرد و جمعیت شروع به خواندن کردند.
 امیر قنادی بعد از اجرای ستاره به جهت کم بودن فریاد و شادی جمعیت از سالن خارج شد و  با انفجار سالن بازگشت.
 آرش قنادی قبل از اجرای قطعه "یه لحظه چشماتو ببند" به جهت ابراز احساسات یکی از مخاطبانش ناگهان به خنده افتاد.
آرش قنادی بعد از اجرای قطعه بوی عید از علیرضا پیروزی جهت ساخت ترانه آن تشکر کرد.
 پیمان شریفی بعد از معرفی اش توسط آرش قنادی به اجرا پرداخت که با تشویق جمعیت روبرو شد.
آرش قنادی علاوه بر تشکر از ادارات و نهادهای مختلف از رسول ترابی به عنوان تهیه کننده مراسم و همچنین از موسسه ایران گام و مدیرش  تشکر کرد.
آرش قنادی از موسسه ی فرهنگی آوای درون  به  عنوان اجرا کننده مراسم تشکر کرد. 
میهمان این برنامه صدرالدین حسین خانی مدیر موسسه ایران گام بود.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه «نیمامعتمدی» مشاهده نمایید.

gallery

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.