موسیقی ایده آل:امید حجت که پیش از این از سوی گری لوئیس، نماینده سازمان ملل در ایرانسفیر صلح خوانده شده بود، شب گذشته (۱۶ مهرماه) در سالن آفتاب ایوان شمسبه اجرای کنسرت پرداخت.

کنسرت با پخش نماهنگ صلح و عشق آغاز و پس از آن قطعه «یه روز از پیش تومی رم» در میان استقبال حاضران اجرا شد.
در ادامه اجرا قطعه «فریاد بلند» به زبان انگلیسی تقدیم علاقمندان شد وحجت در خصوص این قطعه گفت: اولین کار راک است که مجوز پخش در صدا و سیمارا گرفته است.پس از قطعه  «فریاد بلند» قطعات «همون که یه شب»، «مزاحم»، «یه روزی میرسه»، «بی خوابی»، «آرزو»، «آروم آروم»، «مهتاب قصه»، «صلح و عشق»، «تونخندی»، «سادگی» و «عشق بی آزار» اجرا شد که حجت قطعه «عشق بی آزار» رابه همسرش تقدیم کرد و امید حجت علاوه بر خواندن قطعات به نواختن گیتارالکتریک می پرداخت.
پس از پایان اجرا، دو قطعه «یه روز از پیش تو می رم» و «آروم آروم» بهدرخواست حاضران و گروه ارکستر دوباره اجرا شد.
اجرای شب گذشته این کسرت با حضور چهره های بسیاری از جمله پیروز ارجمند،محمد میرزمانی، نادر مشایخی، امیر بکان، استاد بیگی، مریم حیدرزاده، علیافشار، شهاب چگینی به روی صحنه رفت.

کنسرت امید حجت را به مقر سازمان ملل در پاریس می بریمپیروز ارجمند در خصوص حمایت از اجرای کنسرت هایی با مضمون صلح در خارج از
کشور بیان کرد: امسال به طور خاص بحث صلح و امید را داریم که در راستاییکدیگرهستند. زمانی که جنگ را درکشورمان تجربه کردیم، یک دفاع مقدس بودیعنی ما هیچ موقع کشور متخاصمی نبودیم و به حریم کشورها احترام گذاشتهایم و در واقع ذاتاً مردم صلح طلب و مهمان نوازی هستیم.
وی با تاکید بر اینکه بحث صلح از شعارهای آقای دکتر روحانی هست و ما بهآن احترم می گذاریم، گفت: به طور مشخص امسال ما از برنامه «شیپور صلح»حمایت کردیم که اجرای ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و بهخوانندگی محمد معتمدی و آهنگسازی علی قمصری بود که قصد داریم این برنامهرا در کشورهای مختف دنیا به عنوان نماد صلح و صلح طلبی اجرا کنیم.رئیس دفتر موسیقی در خصوص  بحث صلح در موسیقی پاپ تصریح کرد: در بخش پاپهم امید حجت را حمایت کردیم تا در چند مجمع رسمی اجرا داشته باشند؛ یکیاز آنها مراسم رونمایی از سرود جام جهانی و دیگری اجرایی در سازمان مللبود.
ارجمند خاطرنشان کرد: حضور من امشب به جهت تکریم و عرض احترام به اینگروه وآقای حجت است که از خوانندگان، آهنگسازان و نوازندگان بسیار خوب وجزء پیشکسوتان این رشته در ایران هستند ضمن اینکه ایشان چند ویژگی منحصربه فرد دارند؛ یکی از آنها تسلط وی به زیان انگلیسی است؛ علاوه بر آن اینشخص، اخلاق مدار و هنرمند متعهدی است که تمام اینها منجر به حمایت همهجانبه ما از ایشان می شود.
این مقام مسئول اظهار داشت: برنامه خود را با کمیسیون ملی یونسکو ادامهمی دهیم که بتوانیم بخشی از برنامه های صلح را که یکی از آنها مربوط بهآقای حجت و دیگری ارکستر مجسی تهران است احتمالا در مقر یونسکو در پاریساجرا کنیم.
ارکستر ایستگاه دربخش زهی و بادی به سرپرستی مهدی نوروزی و رهبری امیدرجبی، امید حجت را همراهی می کردند. در این ارکستر هنرمندانی چون نیمازاهدی، عماد نکویی، فرمهر بیگلو، مهرنش پویا، مرضیه مزینانی، سینا کلور،مهرداد عالمی، سالار غفاربجویی، ویدا ملاحسنی، آرمین قیطاسی، الیکا ملک،ستاره حیدری، پگاه فاضل و نادر ارجمند حضور داشتند.یونس اسکندری، نوازنده پیانو؛ عادل دهقانی، نوازنده گیتار؛ ادوارد دانیال
زاده، درامز؛ ایمان حجت، نوازنده گیتار؛ شهراد امیدوار، نوازنده گیتار وخواننده ۲؛ شهریار باطانی، نوازنده گیتار بیس و غلامرضا معرف، نوازنده
پرکاشن در بخش پاپ هنرنمایی کردند.
گفتنی است کنسرت امید حجت ۱۷ مهرماه نیز ساعت ۲۱ در سالن آفتاب ایوان شمساجرا خواهد شد و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت ایرانکنسرت مراجعه کنند.

در ادامه تصاویری از این اجرا را مشاهده نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.