موسیقی ایده آل: سعید صارمی نوازنده سازهای کوبه ای و امید محرم زاده یکی از متفاوت ترین رویداد های موسیقی را شامگاه پنج شنبه ۹ تیر ماه در نمایشگاه مرکزی شرکت هارمونی برگزار کردند.

وی که سابقه همکاری با هنرمندان سرشناسی همچون ناصر چشم آذر، رضا صادقی، احسان خواجه امیری و علیرضا عصار را در کارنامه دارد، در این برنامه میزبان مهمانانی از کشورهای مختلف جهان بود.
صارمی تنها آرتیست ایرانی کمپانی بزرگ و مطرح آمریکایی (latin percussion)LP از سال ٢٠١۵ تا به امروز می باشد و طی یک اجرای خصوصی در مجموعه هارمونیک به هنرنمایی پرداخته است.
در توضیح این اجرای موسیقی گفته شده است که سفری از عدم به وجود، از تعلیق و بی‌وزنی فضا به سوی زمین است. ابتدا به سراغ کویر و موسیقی مردمان بادیه نشین می رویم و سپس به سوی مقصدی دیگر، با تلفیقی از نور و نمایش و موسیقی ابتدا به دشت و بعد به سوی جنگل می‌رویم، در ادامه به سراغ شهر شلوغ و پر هیاهو و در نهایت به قصد آرامش دریا و در عمق دریا به پایان این سفر موسیقایی می‌رسیم.
از جمله فعالیت های موسیقی سعید صارمی می توان به اختصار به اجرای چندین تاتر موزیکال، (آمدیم نبودید رفتیم (پر فروش ترین تاتر تاریخ ایران )به کارگردانی رضا حداد و قحطی نور به کارگردانی امین حیایی)، بازی و اجرا در سریال محبوب یاغی به کارگردانی محمد دکارت، همکاری و اجرا در اکستر سمفونی (ویولت)، همکاری و اجرا با گروه دارکوب و عضویت در ارکستر صدا سیما اشاره داشت.

WhatsApp Image 2022-07-06 at 9.47.53 PM

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.