«منتخب مژده» اولین نمایشگاه بعد از بازسازى مجدد گالرى «مژده» است که با ارایه آثارى از ٢٠ هنرمند عصر جمعه ٢٩ آبان رونمایى مى شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، مژده طباطبایى مدیر گالرى «مژده» با اعلام خبری درباره بازسازی مجدد این گالری گفت: با هدف ارایه استاندارد آثار هنرى، فضاى گالرى را بازسازى و در واقع نوسازى کرده ایم تا بتوانیم به شکل شایسته اى آثار هنرمندان عزیز را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: به همین مناسبت مجموعه اى نفیس و درجه یک براى نخستین نمایشگاه در دور تازه فعالیت هاى گالرى «مژده» تدارک دیده ایم که نمونه هایى درخشان از آثار مدرنیستى و نیز آثارى شاخص از هنر معاصر را شامل مى شود که هم براى خریداران و هم براى علاقمندان یک فرصت گران بهاست.

طباطبایى با اشاره به هنرمندان این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار حدود ٢٠ هنرمند از جمله زنده یاد هوشنگ پزشک نیا، احمد اسفندیاری، جواد حمیدى، مهدى سحابى و … همچنین پیشکسوتان تثبیت شده مانند منوچهر نیازى، سونیا بالاسانیان، رضا درخشانى و جوانانی چون داریوش قره زاد و شهریار احمدى روى دیوار مى رود.

بنا به گفته طباطبایی، «منتخب مژده» عصر جمعه ٢٩ آبان آغاز به کار مى کند و تا دهم آذرماه دایر خواهد بود، نشانى گالرى «مژده» در سعادت آباد، علامه شمالى، کوچه هجدهم شرقى، پلاک ٢٧ است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.