موسیقی ایده آل-هوتن سلمانی:با شروع دور جدید کنسرت های پاییزی، “رضا یزدانی” اولین کنسرت پاییزی خود را در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار کرد که با استقبال بسیار خوب هواداران این خواننده توانمند در هر دو سانس همراه بود.

در ابتدا بعد از هنرنمایی نوازندگان ساز های “گیتار الکتریک” و “نی انبان”، “رضا یزدانی” در میان تشویق هوادارانش قطعه فیلم سینمایی “تیک آف” را که در آن ایفای نقش هم کرده است،اجرا کرد.

در ادامه “رضا یزدانی” توانست با اجرای قطعات “دارن پایتختو عوض می کنن”،”اتاق یخ زده”و”تونل کندوان” هوادارانش را به وجد بیاورد.در این میان قبل از اجرای “تونل کندوان”،این خواننده خوش قلب به معرفی “همسر مرحوم علی معلم” و فرزندان مرحوم “امید و ایمان معلم”، سه مهمان ویژه این کنسرت پرداخت که احساساتی شدن “رضا یزدانی” را به همراه داشت تا برای اجرای این قطعه و ایجاد فضایی دلنشین هوادارانش را به روشن کردن و نمایش نور تلفن های همراهشان دعوت کند.

“دست های تو کجاست” انتخاب بعدی این خواننده بود که با هنرنمایی نوازنده”گیتار آکوستیک” آغاز شد و در ادامه قطعات “برزخ”،”دچار”،”اعصاب ندارم”،”کوچه ملی” و “تهران تهران” را به دنبال داشت.

پس از استراحتی کوتاه و تشکر “علی اوجی” از “نوین چرم”،”تپ سانگ”،”مجموعه رستوران های مایا”و”تعطیلات رویایی”،اسپانسرهای این خواننده خوش سبک،با اضافه شدن “سه تار” قطعه “دام دگر نهاده ام” با شعری از “مولانا”،”درهم”،”۱۵سالگی”،”حرف های بی مخاطب”،”می ترسم از فرار”،”آدم یه جاهایی رو مجبوره”،”ترانه آوانگارد”و “خلیج فارس” را تقدیم هواداران خوش ذوق خود کردند.

در این میان “رضا یزدانی” از بازیگری خود در سریالی خبر داد که تا سال آینده به اتمام می رسد.

اولین کنسرت پاییزی “رضا یزدانی” مهمانان ویژه ای چون”بهرام بهرامی”،”سمیرا حسن پور”،”پویا شکیبایی”پسر مرحوم”خسرو شکیبایی”،”محمد محمدی”،”حسام حسینی”،”مجید عبدی”،”هلیا امامی”،”نسیم ادبی”،”زهرا نعمتی”،”مهین نویدی”و… را به تماشا و شنیدن این اجرای زیبا کشاند.

واما “علیرضا مهدی زاده”ساکسوفون،”شهروز بردوده” کیبورد و پیانو،”آرش زمانیان”گیتار بیس،”محمد خرمی نژاد”درامز،”مهرداد خرمی نژاد” پرکاشن،”امیرمسعود پهلوان” نی انبان،”علیرضا پرتوی کیا” سه تار،”سهیل زرین کلک” گیتار آکوستیک و “میلاد عدل” گیتار الکتریک در این شب به یادماندنی “رضا یزدانی” را در اجرای هرچه بهتر قطعات همراهی کردند.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « علیرضا صالحی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.