موسیقی ایده آل : رضا یزدانی خواننده شناخته‌شده عرصه موسیقی که به‌تازگی نقش‌آفرینی او در سریال «از یادها رفته» موردتوجه مخاطبان قرارگرفته است، این بار به‌عنوان بازیگر و خواننده نمایش «عاشقانه‌های خیابان» درصحنه تئاتر حضور پیدا خواهد کرد.

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» تازه‌ترین ساخته شهرام گیل آبادی محسوب می‌شود و رضا یزدانی در کنار هنرمندانی چون سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی که حضورشان در این نمایش قطعی شده است، به ایفای نقش می‌پردازد.

رضا یزدانی که پیش‌تر آهنگسازی و خوانندگی تئاترهای «دادگاه جنجال‌برانگیز»، «اگر باران بخواهد» و خوانندگی تئاترهای «در روزهای آخر اسفند» و «پیکان جوانان» را در رزومه کاری خود تجربه کرده این بار قرار است علاوه بر خوانندگی، به‌عنوان بازیگر نیز بر روی صحنه تئاتر دیده شود و به ایفای نقش بپردازد.

این خواننده که علاوه بر فعالیت در زمینه‌های گوناگون موسیقی، باتجربه‌های متعدد بازیگر در فیلم‌های سینمایی و سریال به یک آرتیست بدل شده است، نخستین تجربه حضور به‌عنوان یک بازیگر تئاتر را تجربه خواهد کرد.

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانیِ شهرام گیل آبادی، توسط محمد چرمشیر و بهمن عباسپور به نگارش درآمده که روایتی عاشقانه و خاص از زندگیِ پیچیده و دشوارِ زنانِ دست‌فروش در خیابان‌ها و متروها است.

این نمایش با حضور رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی از ۲۷ خردادماه سال جاری در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش آن از جمعه ۱۷ خردادماه درسایت تیوال آغاز خواهد شد.

54521_932

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.