موسیقی ایده آل شاهین رسول زاده : ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت امسال ، سالن میلاد شاهد حضور پر شور طرفداران مشکی پوش عاشق بود تا شبی فراموش نشدنی برای رضا صادقی و طرفدارانش باشد.

این کنسرت اولین اجرا  و رونمایی از آخرین اثر رضا صادقی به نام فقط گوش کن بود که با قطعه پر انرژی و متفاوت کلافه آغاز شد.

حیف ، عادت ،ندارمت، خبر داری، اَمِرِم ، آدم خوبه ، فال ، حواسم بهت بود ، میخوامت ، غرور،کفش آهنی ، بخند، یادگاری،ادعا و چقدر دوست دارم قطعاتی بودند که در این شبها اجرا شدند

امیر شهابی (کیبورد) ، فاضل پیش (گیتار الکتریک) ، مرتضی کریمی (عود) ، عمید بنکدار (گیتار باس) ، امین ابراهیمی (سازهای بادی) ، کیوان ملک و سعید صارمی (پرکاشن) ، آرش مقدم (درامز) و به رهبری ارکستر پویا نیکپور اعضای ارکستر گروه مشکی پوشان را تشکیل داده بودند

غلامرضا صنعتگر ، فرشید ادهمی ،معین راهبر ، استاد محمد علی بهمنی و… میهمانان ویژه در این شب از کنسرت رضا صادقی بودند.

این کنسرت با چهل دقیقه تاخیر آغاز شد

هنگام ورود رضا صادقی بر روی استیج ، طرفدارانش چند دقیقه ای وی را ایستاده تشویق کردند.

رضا صادقی کنسرتش را با یاد هنرمندان از دست رفته چون ناصر عبدالهی، سیمین بهبهانی ، مرتضی پاشایی و با زنده کردن یاد شهدای جنگ تحمیلی و جانبازان و ایثار گران آغاز کرد و از حضار در خواست کرد تا برای دقایقی این عزیزان را به صورت ایستاده تشویق کنند .

رضا صادقی  با سولوی عود مرتضی کریمی به استقبال قطعه غرور رفت و همچنین به درخواست یکی از طرفدارانش با قسمت هایی از قطعه خاطره انگیز وایسا دنیا به استقبال قطعه کفش آهنی رفت

با نزدیک شدن به لحظات ملکوتی اذان مغرب رضا صادقی از حضار خواست تا چند دقیقه ای سکوت کرده و سپس با ذکر صلوات به اجرای ادامه برنامه پرداخت.

قطعه چقدر دوست دارم خدا حسن ختام کنسرت رضا صادقی بود و با بیان اینکه این قطعه امضای کنسرت هایش است از حضار دعوت کرد تا ایستاده این قطعه زیبا را با وی همخوانی کنند.

در ادامه می توانید عکسهای متفاوت و بسیار دیدنی موسیقی ایده آل از این کنسرت را از نگاه دوربین نیما معتمدی ببینید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.