موسیقی ایده آل : از پخش آلبوم «انتظار» با صدای «رضا حسین پور» در دسترس عموم قرار گرفت.
«رضا حسین پور» اولین آلبوم رسمی خود را که در سبک ملی و سنتی در سال گذشته منتشر کرده بود بازپخش کرد. آلبوم «انتظار»،از ۶ قطعه بنام های «انتظار»، «آواز دل»، «همزبون»، «گل من»، «خانه دوست کعبه» و «خزان آرزو» تشکیل شده است که «کوروش آقامجیدی»، «محمد حاج محمدی»، «بیژن ترقی» و «تورج نگهبان» این قطعات را سروده اند .آهنگسازی و تنظیم اغلب این قطعات بر عهده ی «حسن میرزا خانی» بوده است. اما برخی از قطعات همچون دو قطعه ی «آواز دل» و «خزان آرزو» از زنده یادان «پرویز یاحقی» و «همایون خرم» و خانه دوست به آهنگسازی «هادی فیض آبادی» بوده و همچنین تنظیم قطعات با آقایان «پویان رمضانی» و «چاوش اسکندری خواه» بوده است. اما از نوازندگان این اثر می توان به چاوش اسکندری خواه، ساینا زمانیان (تار)، مهرداد نوبخت، علیرضا دریایی (کمانچه)، سیاوش عظیمی، امیر صفرپور (تنبک)، کاوه تسعیری (ویولن آلتو)، آتنا اشتیاقی (چلو)، حامد حبیب پور (دف و تنبک) و پگاه خیراندیش (کمانچه) اشاره نمود.
لازم به ذکر است که خواننده این آلبوم «رضا حسین پور» پس ازفراگیری تئوری موسیقی ، یادگیری آواز را در مشهد در محضر استاد «رضا شاکری» آغازنمود و پس ازآن از محضر اساتید دیگری همچون مرحوم “فریدون پوررضا ” در رشت و “مظفرشفیعی “و “حمیدرضا نوربخش ” در تهران بهره برد .
وی برای تکمیل آموخته هایش به کارگاه آوازی استاد بزرگ آواز ایران ” استاد شجریان ” راه یافت و از راهنماییهای این استاد بی بدیل استفاده کرد .
وی اولین اجرای زنده خود را در ویژه برنامه ای زنده در دانشگاه آزاد فردوسی مشهد تجربه کرد، همچنین این خواننده دراجراهای زیادی اعم از مناسبتهای گوناگون شرکت نموده که آخرین آنها مربوط به جشن بانک اقتصاد نوین در سالن هتل المپیک تهران و سالن همایشهای سازمان صداوسیما میباشد .
وی بنا به درخواست تهیه کنندگان ویژه برنامه تلویزیونی “دعوت” که در برج میلاد به اجرا درآمد دو قطعه «گل من» و «هم زبون» را به روی صحنه برد .
این آلبوم به دلیل استقبال مخاطبان به بازپخش رسید.

photo_2017-11-26_14-10-41

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.