موسیقی ایده آل: ماهان پس از دو سال سکوت، پانزدهمین تک آهنگ خود را در آستانه انتشار قرار داده که قرار است این اثر با نام ” رسیدن بخیر ” پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شود.

ترانه این قطعه سروده مریم اسدی است. ملودی آن را مجید ابراهیم زاده ساخته و بهتاش زرین آن را تنظیم کرده است. ماهان در کارنامه هنری خود سابقه همکاری با چهره های مطرح موسیقی کشور نظیر بابک صحرایی،پریسا سیر، کیانا ناطقی، علی بحرینی، امیرعباس حسن زاده و سینا درخشنده، مسعود همایونی، کیان دارات، یاشار خسروی،مسعود نوروزی و هومن نامداری را داشته است.

ماهان پیش از انتشار قطعه ” رسیدن بخیر” عنوان کرد: علاقه زیادی به موسیقی بابک بیات داشتم و با شنیدن آثار او به موسیقی بسیار جذب شدم. یادگیری گیتار را در همان اواخر دهه هفتاد شروع کردم و در اواسط دهه هشتاد به شکل حرفه ای آواز کلاسیک و صداسازی را ریز نظر استاد شمس نیکنام شروع کردم. اوایل دهه نود در کنار استاد مرتضی لطفی مسیرم را ادامه دادم و آواز پاپ را فرا گرفتم و کم کم تک آهنگ های خود را تولید کردم وهمیشه سعی کردم در انتخاب نفرات تیم تولید دقت کنم. تهیه کنندگی آثارم را هم خودم انجام داده ام.

وی ادامه داد: متاسفانه به این دلیل که تهیه کنندگان موسیقی فقط به نفرات خاصی توجه می کنند، خیلی از خواننده هایی که مثل من تهیه کننده خودشان هستند، آرام آرام به حاشیه می روند و در این سال ها دیده ام استعدادهایی را که خانه نشین شده اند. حتی خواننده هایی که الگوی ما بودند بسیار کمرنگ شده اند. در حال حاضر خود من بعد از دو سال توانستم یک تک آهنگ را به مرحله انتشار نزدیک کنم.

این خواننده در پایان گفت: تشکر می کنم از تمام کسانی که در این مسیر سخت در کنار من و امثال من بودند و هستند. چه اساتید و چه عوامل تولید همیشه به من لطف داشتند و با تمام توان خود برای رخ دادن بهترین اتفاق با من همکاری کرده اند.

IMG_6660

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.