موسیقی ایده آل – مریم رفائی : اولین برنامه هزار صدای موسیقی اصیل ایرانی در دوره جدید در۲۶ مهرماه و در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. بخش سنتی هزار صدا از خردادماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران آغاز شد و تا چهارمین برنامه دوره آن در این فرهنگسرا برگزار شد و طبق برنامه ریزی های تازه، از این پس چهارمین شنبه هر ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
در اولین برنامه از سری جدید این برنامه، «حسین پرنیا» به عنوان کارشناس آهنگسازی و نوازندگی و «فاضل جمشیدی» به عنوان کارشناس خوانندگی و «ناصر فیض» به عنوان کارشناس شعر و ترانه به نقد و بررسی آثار گروه های موسیقی ایرانی می پردازند. همچنین در پایان برنامه نیز «بامداد فلاحتی» به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد و «بهزاد خدارحمی» به عنوان نوازنده وی را همراهی میکند. این برنامه همانند روال گذشته میان برنامه هایی خواهد داشت که به فراخود مناسبت های مهرماه انتخاب و اجرا می شوند.     
اولین برنامه از دوره جدید هزار صدای سنتی استثنائا از ساعت ۱۶ آغاز می شود تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و علاوه بر انتخاب بهترین ها از نظر کارشناسان برنامه، نظرسنجی مردمی هم انجام خواهد شد تا در نهایت نفر برگزیده به دور نهایی آن که در پایان برگزار خواهد شد، راه یابد.
مسابقه خوانندگی هزارصدا برنامه ای است که از سال گذشته در ژانر موسیقی پاپ آغاز شد و امسال در هر دو بخش پاپ و موسیقی دستگاهی ایران در فرهنگسرای نیاوران برگزارد می شود و مطابق اعلام روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، بخش پاپ آن دومین شنبه هر ماه و بخش اصیل آن چهارمین سنبه هر ماه برگزار می شود و مدیریت و اجرای آن به عهده روزنامه نگار موسیقی «آرش نصیری» است.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.