موسیقی ایده آل – مصطفی زبرجد : خالق من و بارون سالن میلاد و هوادارانش را مملو از احساس کرد

در روزهای ۳۱ شهریور و ۱ مهرماه بابک جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی هواداران خود را که با سراسیمگی در حال ورود به سالن بودند در پایان  با ایجاد روحیه متفاوت و مملو از احساس بدرقه کرد. 
این کنسرت با استقبال هواداران این خواننده مواجه گردید به طوری که سالن مملو از جمعیت شد که سر از پا نمی شناختند و یک صدا فریاد بابک بابک در سالن طنین انداز شده بود.برنامه با پخش قطعه ویدئوی آلبوم مدار بیقراری توسط شخصی که روی مبل مستقر شد آغاز گردید و جمعیت با پخش آن و چهره بابک جهانبخش یکصدا شور و شادی شدند.
 بابک جهانبخش وارد سالن شد و پشت به جمعیت در حالی که روی مبل نشسته بود شروع به اجرا کرد و در حالی که جمعیت مشتاقانه به ابراز احساسات می پرداختند رو به جمعیت به ادامه اجرا پرداخت. او سپس به اجرای قطعاتی از آلبوم های مدار بیقراری.اکسیژن.زندگی من. من و بارون و چی شده  پرداخت.

او همچنین گفت:با آمدن آلبوم جدید حدود  100  آهنگ دارم که انتخاب آنها برای اجرا سخت است.
گروه ارکستر بابک جهانبخش در این اجرا را یاشار خسروی (ساکسیفون) ، انوشیروان تقوی ( کیبورد) مهران فرشباف(پرکاشن ) ، بهنام حکیم (گیتار)،
ایلیار خسروی (درامز)، بابک ریاحی پور( گیتار بیس) ، مسعود همایونی (گیتارالکتریک)، رضا تاجبخش (نوازنده پیانو، کیبورد ورهبر ارکستر) تشکیل می دادند.

بابک جهانبخش باهمکاری این هنرمندان به اجرای قطعات من و بارون.دوست دارم. تو چشمای منی.باور کن.منو نگاه کن.همین یه بار.معجزه.راز.عاشق تر.چی شده.حواست نیست و برف پرداخت.

 این خواننده در حضور خیل مشتاقان خود گفت:من با وجود تور کنسرت ها و مشغله های ناشی از آن به عشق شما کار میکنم.او همچنین ادامه داد:راز بهترین آهنگ آلبوم اکسیژن و همچنین بهترین ترانه محسن شیرالی است. 
حواشی:

تشکر بابک جهان بخش از شرکت اکسیر نوین 
تشکر از فرهاد کاشانی پور
او همچنین از آیدین سیمایی و همکارانش به دلیل طراحی صحنه و فضای خاص کنسرت تشکر کرد. بابک جهانبخش گفت:همه چیز از آهنگ چی شده شروع شد و هرچه دارم از آن است. بابک جهانبخش با معرفی محسن رجب پور به عنوان منتشر کننده آلبوم چی شده از هواداران و حضار خواست تا او را تشویق نمایند.
او در ادامه برنامه را با اجرای مجدد من و بارون و البته این بار با همخوانی گروهش و تنها با نوازندگی رضا تاج بخش رهبر ارکستر به پایان رساند.
آرش برهانی.حنیف عمران زاده.آندرانیک تیموریان و شراره فرنژاد از جمله  میهمانان این برنامه بودند.

در ادامه تصاویری از این اجرا را از نگاه دوربین «نیما معتمدی» مشاهده نمایید.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.