موسیقی ایده آل – نگار رحیمی :  در شب زمستانی پژواک ترانه های محمد علیزاده سالن میلاد را کولاک کرد. بارش برف در طراحی دکور زیبای علیزاده احساسات طرفدارانش را حسابی به وجد آورده بود  ستونهای بلند و سپید با نورپردازی خاص و منحصر به فرد ، صحنه ی استیج علیزاده را در انبوهی از مه زمستانی فرو برده بود . صدای دلنشین این خواننده پاپ فضای زمستانی را برای طرفدارانش مملو از شور و عشق کرده بود که درین مورد ارکستر بی نظیر علیزاده نقش بسیار مهم و اساسی را دارا بود. به گفته ی خود علیزاده ، ارکستر وی جزء برترین ارکسترهای پاپ در ایران می باشد  که دارای رتبه کیفی  A هستند. محمد علیزاده افراد گروهش را با طرز زیبا و جالبی کاملا دوستانه معرفی کرد و آنها نیز باتک نوازیهای ماهرانه شان سازهایشان را به رخ کشیدند. 
نوازندگان ماهرانه این ارکستر را :
اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر) عظیم روحانی(گیتار کلاسیک) ایمان ذاکری (درامز)علی پورنگهبان(گیتار بیس) محمد شعبانی(پرکاشن) اشکان موسوی(ویولن)سعید عباسی(کیبور) علی شهبازی(گیتار الکتریک) بهمن میرزازاده (بوزوکی) و امیرحسین اویسی ( کیبورد ) شامل می شوند.
همچنین یکی از سورپرایزهای زیبای این هنرمند مردم دوست و صمیمی برای هوادارانش دعوت علیزاده از یکی از طرفدارانش بود که صدای ظبط شده اش را از پشت صحنه (بک استیج) برای علیزاده پخش کرده بودند. این پدیده ی زیبا یکی از پر احساس ترین بخش اجرایی علیزاده بود که در کارنامه ی زمستانیش به ثبت رسید.
ایمان و خلوص زیبای علیزاده در حین اجرای ترانه ی (میشه نگام کنی)چشمهای هوادارنش راحسابی بارانی کرده بود.در این اجرای ستودنی گویی وی حضوری را میان استیج لمس نمیکرد،نفسهایش با آسمان جاری میشد.سراپای وجودش خدا بود خدابود خدابود….
وهوایش ،هوای عشق بود عشق بود عشق…
امشب علیزاده توانست با خواندن قطعه ایی باآلبوم جدیدش بیشتر از پیش دل هوادارانش را بدست آورد.
این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی و هنری ایرانگام به مدیریت صدرالدین حسین خانی برگزار شده بود 
همچنین باید از جناب آقای مسعود ذاکری مدیریت محترم روابط عمومی شرکت ایرانگام و همچنین سرکار خانم بهادر تشکر فراوان داشته باشیم.

در ادامه می توانید سری دوم گزارش تصویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « میلاد بنا » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.