موسیقی ایده آل : حسین سالاری مقدم، آهنگساز و تنظیم کننده پرکار و موفق عرصه پاپ، این روزها پرکارتر و جدی تر از همیشه در حال همکاری با خواننده های مطرح پاپ و تعدادی از استعدادهای تازه این عرصه است
سالاری مقدم به ایده آل گفت: معتقدم زمان آن رسیده مخاطبان موسیقی پاپ، صداهای متفاوت و البته توانمند و جوان را بشنوند.
این موزیسین توانا در تکمیل صحبت هایش اظهار داشت که تلاش می کند ضمن در نظر گرفتن سلیقه بازار موسیقی و مخاطبان، موسیقی به روز و البته قابل دفاعی را به مخاطبان آن ارایه دهد.
حسین سالاری مقدم، آهنگساز و تنظیم کننده مطرح موسیقى پاپ سال ۸۰ با تهیه آلبومى مجاز که خوانندگی اش را بر عهده داشت به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد. آلبومى که به غیر از سرودن ترانه، تمام کارهایش را شخصا انجام داده بود. اما بعد از دریافت مجوز آن برای انتشار، تصمیم می گیرد از خوانندگی فاصله بگیرد و روی ساخت موسیقی برای خواننده های حرفه ای متمرکز شود.
حسین سالارى در طى سال هاى اخیر در همکارى با خواننده هایى همچون مرتضى پاشایى، سعید عرب، امیر تاجیک، هومن جاوید و محمدرضا گلزار قطعات موفقى را در کارنامه هنرى اش ثبت کرده است
وی در حال حاضر با محسن افشاری در تولید و ساخت موسیقی همکاری می کند. به گفته او همچنین همکاری های بسیار خوبی در زمینه معرفی خواننده های جوان و مستعد با بابک صحرایی دارد که به زودی به مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ارایه خواهد شد. در ضمن از جمله خواننده هایی که در ماه هاى اخیر ساخت موسیقی شان به عهده سالاری مقدم بوده می توان به انوش تقوی، نریمان، هومن ابراهیمی و… اشاره کرد. به زودی اخبار بیشتری را از این آهنگساز و تنظیم کننده جوان خواهیم شنید.

photo_2016-11-24_23-17-33

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.