موسیقی ایده آل: خسرو اصغری اولین اثر رسمی خود را با نام ” این عاشقی یک بار نیست ” پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

این خواننده با امید جوانبخت به عنوان ترانه سرا همکاری کرده و ساخت ملودی توسط آرمین جوانبخت صورت گرفته و همچنین پیمان حاتمی وظیفه تنظیم، میکس و مسترینگ این قطعه را بر عهده داشته است.

خسرو اصغری در تازه‌ترین گفت و گوی خود با رسانه های موسیقایی گفت: از ابتدا اعتقاد داشتم اولین اثر من که منتشر می شود باید اثری سالم و قابل دفاع باشد. بعد از حدود هجده سال تحصیل آواز نمی توانستم کاری جز این انجام بدهم. به نظر من قطعه ” این عاشقی یک بار نیست ” به عنوان اولین تک آهنگی که از من منتشر می شود قطعه خوبی است.

وی ادامه داد: سیاست ما برای تولید ” این عاشقی یک بار نیست ” این بود که محتوا داشته باشد و مخاطب خاص و عام بتواند با آن ارتباط برقرار کند. روحیه مردم را در نظر گرفتیم و نقش آقای آرمین جوانبخت در این خصوص بسیار پررنگ است. شعر این اثر بسیار زیبا و احساسی است و امیدوارم در طول زمان با مخاطب همراه باشد. مشغول تهیه قطعات دیگری هم هستیم که در آینده طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده منتشر خواهند شد.

این خواننده، از سال هشتاد و دو به شکل رسمی فعالیت در حوزه صدا را آغاز کرد. در این سال ها زیر نظر اساتیدی نظیر محمدعلی احدی، وحید تاج، محمدعلی صادقی و مجتبی عسگری بوده است.

asheghi

دریافت قطعه ی این عاشقی یکبار نیست با صدای خسرو اصغری

انهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.