موسیقی ایده آل:تمام بلیت های  دو سانس کنسرت گروه «کامنت» کمتر از یک روز، به فروش رفت. بلیت فروشی این کنسرت از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه سال جاری در سایت ایران کنسرت آغاز شد و کمتر از بیست و چهار ساعت تمامی بلیت های آن به اتمام رسید.

 این کنسرت متفاوت که اولین کنسرت گروه «کامنت» در یک سالن بزرگ می باشد، به همت شرکت «هامین گستر آریا»  و با همکاری موسسه «آوای سوته دلان» در روز یازدهم مهر ماه سال جاری در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد.

گفتنی است این گروه موسیقی که اولین آلبوم رسمی خود را با نام «رفته از دست» در اردیبشهت ماه سال جاری روانه بازار موسیقی کشور نموده اند، در اجرای یازدهم مهر ماه منتخبی از قطعات دو آلبوم منتشر شده در فضای مجازی و آلبوم «رفته از دست» را به روی صحنه خواهند برد.

سیدعلی میرمحمدی، مدیریت هامین گستر آریا و مدیر برگزاری کنسرت کامنت با ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب مخاطبین موسیقی از کنسرت گروه کامنت، افزود: بدنبال هماهنگی های لازم با گروه هستیم که بتوانیم با تمدید این کنسرت، شرمنده طرفداران وفادار این گروه نباشیم. وی از این کنسرت بعنوان شروع مسیر روشن این گروه در راستای رسیدن به اهداف بزرگشان یاد کرد.

شایان ذکر است کیان پور تراب(خواننده و ترانه سرا)، نیما رمضان(گیتار الکتریک)، بردیا امیری(درامز)، اشکان آبرون(کیبورد) و آرین کشیشی(گیتار باس) گروه «کامنت» را تشکیل می دهند.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.