موسیقی ایده آل – زهره ابوالقاسم : بیستمین برنامه( هزار صدا )روز بیست و هشتم خرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. در ابتدای با پخش موسیقی (هوای امام زاده) از جبیب محبیان بیستمین برنامه هزار صدا را به روح ایشان تقدیم کردند و سپس نفر اول سری قبلی برنامه (مصطفی پاریزی) به روی سن امد و ترانه ای را به نام (باز) را اجرا کرد.
داوران این سری از برنامه هزار صدا فرید احمدی (کارشناس ترانه) ،بنیامین بهادری (کارشناس خوانندگی) و امیر قدیانی (کارشناس اهنگ سازی) را شامل میشد در ابتدا بنیامین بهادری اعلام کرد که برای حفظ حرفه ای بودن جمع پوستر برنامه (هزار صدا ) را در صفحات مجازی خودش منتشر نکرد؛ طبق روال گذشته ۷ نفر شرکت کنندگان به ترتیب علی نظاری ( با اجرای ترانه حاضرم برات بمیرم) ،ایمان نامی( با اجرای ترانه این یه رازه) علی بنیادی (با اجرای تراته به تو برمیگردم) احسان بهرامی (با اجرای ترانه بغض کهنه) سجاد بازاج(با اجرای ترانه سیاه پوش) محمد رضا رامضی (با اجرای ترانه دستام تو دستات) و کیهان حکمت شعار (با اجرای ترانه کویر) به روی سن امدند و به اجرا پرداختند در این میان پسر بچه ۱۱ساله ای به نام (یاسین گلشنی) ترانه ای به نام (مادر) را اجرا کرد که با استقبال خوبی از سمت مخاطبین روبه رو شد.
(ارش نصیری) باز هم تکرار کرد که این قسمت از برنامه را به روح خواننده تازه گذشته حبیب محبیان تقدیم میکند و درباره ایشان ذکر کردند که حبیب با خلاقیت و ژاندر تازه ای وارد کار موسیقی شد و همیشه موفق بوده ارش نصیری از (علی احمدیان) دعوت کرد تا با اجرای گیتار یکی از قطعات حبیب را باز خوانی کند که علی احمدیان با توجه به اجرای ترانه مادر در برنامه (ترانه مادر) حبیب را اجرا کرد و همه را متاثر کرد وی در اخر برنامه هم چند قطعه از ترانه های خودش را نیز به همراه گیتارش اجرا کرد.
از اتفاقات حیرت انگیز این برنامه حضور استاد تورج شعبانخوانی بود که با اصرار بنیامین بهادری به روی سن امدند و دو قطعه (تو که نیستی…) و (هنوزم چشمای تو…) را اجرا کردند اکثر مخاطبین موسیقی استاد شعبانخوانی را با قطعات (بهار بهار…) و (نازی نازی…) به یاد می اورند.
در اخر و با نظر داوران محترم نفرات اول تا سوم برنامه بیستم هزار صدا را اینگونه اعلام کردند:
نفر اول علی بنیادی
نفر دوم: علی نظاری
و نفر سوم: احسان بهرامی
بعد از اعلام نفرات برتر امیر قدیانی این نکته را اعلام کرد که در این برنامه و داوری بیشتر خوانندگی مد نظر بوده و خواننده ارزیابی میشود تا ترانه و تنظیم و اهنگ سازی کارها.
برنامه اینده (هزار صدا) دهم تیر ماه در بخش سنتی برگزار خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « علیرضا صبوری » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.