موسیقی ایده آل : بهنام صفوی خواننده محبوب موسیقی کشورمان طی مصاحبه ای که با یکی از رسانه ها داشت ، سخنانی را بیان کرد که موجب ایجاد حواشی و دلخوری هایی از سوی هواداران مرتضی پاشایی هنرمند فقسد موسیقی کشورمان شد.در همین راستا ، صفوی بیانیه ای را به صورت رسمی در جواب به این حواشی منتشر کرد که آن را در ادامه می خوانید : 

«


((بنام خدا))

سلام و سپاس فراوان به شما و ممنونم ازمتنی که برای من ارسال فرمودید

چند نکته رو باید بگم دوستان گلم

قبل از هر چیزی میخوام از حق نگذرم و از صمیم قلبم بگم از همه طرفدارای مرحوم مرتضی پاشایی عزیزم تشکر میکنم بابت تمامی زحمات و لطفی که در این مدتی که بیمارستان بودم و شرایط خیلی سختیو طی کردم .
 دعا های شما عزیزان پشت سرم بود و ممنون و سپاسگزارم از تکتکتون وبدونید منم کاملا درک میکنم غم از دست دادن کسی که خیلی انسان ارزشمندی بود و دوسش داریم خیلی سخته چون منم همین حس رو به مرتضی عزیز پیدا کرده بودم و با همه شما همدردم و اینو بدونین که اگه قابل بدونید منم عضو خیلی کوچک از همین خانواده و طرفدارهای بزرگ مرتضی جان هستم. اول به خاطر شخصیت کم نظیر و بعد هنر ارزشمندش.

 به بهانه این حاشیه های واقعأ بی ارزش برخودم واجب دونستم برای رفع این سوء تفاهم ها, متنی رو در جواب شما دوستای عزیزم بنویسم.
 
١-این تیتر خیلی جنجالی زده شده و یک قسمت از صحبت های من در رابطه با مرحوم مرتضی پاشایی عزیز سانسور شده که میتونید تو فیلم دقت کنید و متوجه بشید.
٢-من نظر شخصیمو دادم که من تا قبل از سال ٩٠ مرتضی عزیز رو نمیشناختم اما بعد از اون با بیشتر شنیده شدن کارهاشون خوب تو همون سال های ٩٠ به بعد با کاراشون آشنا(((منظورم از بیشتر شنیده شدن تو اون سالها در موردخود منه دوستان نه کل مردم ؛شاید مردم از سال ٧٠ کارهای مرتضی عزیز رو شنیده باشن ولی من واقعیت رو از دید خودم گفتم نه مردم و طرفدارای محترمش اگه جور دیگه ای برداشت کردید یا من بد کلامم رو رسوندم یا بد برداشت شده ولی حقیقت رو گفتم))) و چند تا از کارای مرتضی جان هم واقعا دوست داشتم از جمله تیتراژ ماه عسل.
حالا اینکه من تا قبل ازسال ٩٠ نمیشناختم مرتضی عزیز رو بی احترامی کردم به طرفدارای عزیز مرتضی جان؟؟؟ یا حرف بدی زدم؟؟!
 من اصلا کجای مصاحبه گفتم دور از جون- درو از جون مرتضی عزیز مردم ترحم کردن به مرتضی و کاراشو شنیدن؟؟(((که البته اگه خدایی نکرده یک درصدم اینجوری بوده باشه اصلأ کار درستی نیست نه فقط در مورد مرحوم مرتضی پاشایی بلکه راجه به همه هنرمندانمون که اتفاقأ تو همین مصاحبه هم به این موضوع اشاره کردم که مردم باید کارهای هنرمنداشون رو واسه هنر و ارزشش گوش کنن نه از روی حاشیه ومسائل دیگه)))
 اینکه در تیتر زده شده من بهنام بوده و هستم؟؟این صحبت من اصلا نه از روی تکبر بوده و نه از حسادت و اینطور حرفا دیگه حد اقل مخاطبای من به خوبی میدونن!!! 
٣-اینکه من توضیح دادم زمان شروع فعالیت من از چه سالی بوده و از کنسرت هام گفتم آیا بی احترامی و بی ادبی کردم؟؟!!!اونم در جواب سؤالی که مجری از پرسید و هیچ ارتباطی به شخصیت مرتضی پاشایی عزیز نداره؟؟؟و رزومه کاری خودم رو گفتن به منزله خود نماییه؟؟؟اگه من اهل این صحبت ها بودم مطمئن باشید جور دیگه ای صحبت می کردم و دروغ می گفتم که با مرتضی دوست بودم و از این مدل کارها و رفتارهای زننده که نمیخوام اشاره کنم…

دیگه فکر کنم چیز هایی که باید میگفتم و گفتم

 دوباره قدردانی و تشکر میکنم از همه طرفدارای مرحوم مرتضی پاشایی عزیز مخصوصا اون دسته از دوستدارانی که پیج من رو با بی ادبی های مبتذلشون به من و کل طرفدارای من توهن کردن و پر کردن من به خدا میسپارم و مطمئنم که این تعداد کم بی ادب هم در هر صورتی نمیتونن طرفدار واقعی بزرگ مردی مثل مرحوم پاشایی باشند. و اگه کلامی باز چه از نظر لفظی من یا سؤ برداشت باعث دلخوری شما عزیزان شده این قدر شهامت دارم که از شما با کمال احترام عذر خوای کنم ولی نه با زبان ….چون من از نیت خودم مطمئن هستم میدنم مرتضی هم میدونه چون چیز خارج از واقعیت نگفتم و بی احترامی همرخدایی نکرده در کار نبوده.
با کمال احترام و قدردانی از دقت نظر همه طرفداران واقعی مرحوم مرتضی پاشایی 
خاک پای شما بهنام صفوی

»

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده ال

Leave a Reply

Your email address will not be published.