موسیقی ایده آل : دور جدید برنامه هزارصدای موسیقی ساعت ۱۷روز شنبه۱۳ دی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
در این برنامه که دومین برنامه از سری جدید آن در فرهنگسرای نیاوران است، شهرام شکوهی به عنوان کارشناس خوانندگی، میلاد ترابی به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم و امیر ارجینی به عنوان کارشناس ترانه و کلام  به بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان خواهند پرداخت و در پایان نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد. همچنین در کنار انتخاب خواننده برتر توسط کارشناسان، نفرات برگزیده با انتخاب مردمی از طریق سامانه پیامکی برگزیده و معرفی خواهند شد.
در کنار بخش مسابقه، استاد اکبر آزاد، ترانه سرا و آهنگساز پیشکسوت و شناخته شده موسیقی، با آثاری چون «آسیمه سر»، «بغض»، «آی آدمای مهربون»(آهنگسازی)، به عنوان خواننده مهمان ، قطعاتی از ساخته های خود را با نوازندگی پسرش حامد آزاد  اجرا خواهد کرد. این بخش به مناسبت سالگرد تولد این استاد باسابقه در نظر گرفته شده است.
 این برنامه همچنین بخش های جنبی دیگری هم دارد که تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی و معرفی آلبوم های منتشره  از آن جمله است.
هزارصدا  برنامه ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی است که در دو بخش موسیقی پاپ و موسیقی اصیل ایرانی، به ترتیب دومین و چهارمین شنبه هر ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری است.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.