موسیقی ایده آل : کنسرت گروه موسیقی « بدرام » پس از چند اجرای موفق این بار در آخرین روز از بهار و در سالن برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.
اعضای این گروه متشکل از : سرپرست آهنگساز ونوازنده گروه محمد شیخ قاسمی ، میلاد دودانگه: نوازنده گیتار بیس، شهریار شافعی: نوازنده درامز، مسیح مقدم فر: نوازنده گیتار الکتریک و سعید پیرصالح: نوازنده کیبورد.
آنچه که منبع الهام برای آهنگ سازی این گروه شده است، غالبا موسیقی سنتی ایرانی، مدها و دستگاه های موسیقی ایرانی و حتی ریتم ها و ضرب های خاص موسیقی سنتی می باشد. می توان گفت که بدرام به نوعی موسیقی تلفیقی بین سبک های راک و متال و موسیقی سنتی ایرانی به حساب می آید. هدف این گروه از انتخاب چنین تلفیقی جذب مخاطبین ایرانی به سبک راک و متال می باشد و امید است که روزی در دنیا سبکی مجزا در زیر شاخه سبک های راک و متال قرار گیرد.
در حال حاضر تمام آثار گروه بدرام به صورت بی کلام بوده و تک نوازی گیتار الکتریک در فضاسازی خاص موسیقی ایرانی در این آثار غالب است.
آلبوم این گروه که بزودی منتشر خواهد شد شامل ۸ قطعه از جدید ترین اثار این گروه است که تعدادی از این قطعات و چندی از قطعات مشهور موسیقی راک جهان در کنسرت ۳۱ خرداد اجرا خواهد شد.
علاقمندان جهت تهیه بلیط و حضور در این کنسرت می توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه نمایند.

Poster - BADRAAM

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.