موسیقی ایده آل : علاقه مندان به تحصیل در رشته موسیقی، می توانند برای شرکت در دوره های آموزشی کنسرواتوار جان کیج، اقدام به ثبت نام کنند.

دوره آموزشی کنسرواتوار جان کیج داراى ۸ ترم، شامل ۴ ترم عمومی و ۴ ترم تخصصى می باشد و دانشجویان در پایان دوره، مدرک مورد تایید وزارت علوم دریافت می کنند و قادر خواهند بود تا در آزمون ورودى بهترین و معتبرترین دانشگاه هاى جهان شرکت کنند.
از جمله دروسى که در این دوره و میان درس هاى موسیقى تدریس می شود، زبان تخصصی است. دانشجویان با توجه به آینده تحصیلی خود، می توانند از بین زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی، آموزش و یادگیری یک زبان را انتخاب کنند.
در مورد اهداف نوازندگى کنسرواتوار جان کیج، نه تنها آموزش تکنیک ها و رپرتوار قبل از ١٩٠٠ میلادی آموزش داده می شود، بلکه از ترم ۴ تا ترم ۸، تمرکز زیادی به اتفاقات بعد از ١٩٠٠ میلادی تا به امروز، وجود خواهد داشت که این مسئله در بخش های آهنگسازی و رهبری نیز به همین صورت خواهد بود.
کنسرواتوار جان کیج در بخش آهنگسازى، برای اولین بار در ایران به شکل بسیار علمی و تخصصی به مقوله الکترواکوستیک و آهنگسازی با کامپیوتر برای خلق یک اثر اکوستیک و همچنین آموزش هنر پرفورمنس خواهد پرداخت. گفتنی است کنسرواتوار جان کیج، برنامه بسیار ویژه ای برای دیکته موسیقی تنال، تنال ازاد و اتنال دارد. این سیستم آموزشی توسط خود کنسرواتوار طراحی شده و نتایج بی نظیری را از نظر آموزشی به دنبال داشته است به طوری که تمامی دانشجویان در پایان ترم، توانایی نوشتن دیکته اتنال را خواهند داشت.
شایان ذکر است علاقه مندان جهت حضور در این ترم، تا روز ۱۳۹۷/۸/۳ فرصت ثبت نام دارند و می توانند به دو روش تلفنی و حضوری اقدام نمایند؛ در روز ۱۳۹۷/۸/۴ نیز جلسه ی مصاحبه ی تخصصی صورت می گیرد.
کنسرواتوار جان کیج در تهران_پل کالج_خیابان سمنان_ایران تماشا واقع شده است. (شماره تماس
۰۹۱۲۹۳۸۹۳۲۵ امین ترابی،
۰۹۱۴۶۰۰۹۵۰۶ کاظمی) علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار مربوطه می توانند به کانال تلگرامی @cageconservatory
و یا صفحه اینستاگرام johncage_conservatory مراجعه کنند.

انهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.