موسیقی ایده آل : فرهنگسرای نیاوران شنبه ۱۳دی ماه میزبان رستیال پیانوی فریدون ناصحی آهنگساز و نوازنده پیانو خواهد بود.
به گزارش  روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، فریدون ناصحی که سابقه اجراهای موفقی را در این فرهنگسرا داشته قرار است در این کنسرت  آثاری از بزرگان موسیقی کلاسیک جهان را برای علاقمندان اجرا کند .
‌ فریدون ناصحی فرزند حسین ناصحی آهنگساز شهیر ایرانی در سال ۱۳۵۴ موفق به اخذ بورسیه جهت ادامه تحصیلات خود در کشود آلمان گردید . وی بعد از اتمام دوره تحصیلاتش در رشته سولیستی پیانو و اجرای چندین رسیتال پیانو در این کشور و اتریش  به ایران بازگشت و چندین اجرا در تالار وحدت ، فرهنگسرای نیاوران و… برگزار کرد. ناصحی همچنین  سابقه همکاری با موسیقیدانان شهیری همچون ایرج صهبائی،نادر مشایخی،امیل خاچاتوریان و … را درکارنامه هنری خود دارد.
آثاری که ناصحی بنا دارد در این کنسرت اجرا کند شامل اولین قطعه موتسارت با تنظیم اگوست هورست ، چهار اتود از مجموعه ۲۴ اتود شوپن ،فرانتس شوبرت قطعه ای با نام مومنت موزیکا و مفیستو از فرانتس لیست است که قطعه آخر براساس یک اپیزود از داستان فائست می باشد.
گفتنی است رسیتال پیانو کلاسیک فریدون ناصحی  در تاریخ۱۳ دی ماه ساعت ۲۱ در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران  برگزار می گردد  و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره های    09123793895و  22803631 تماس حاصل نموده و یا به سایت ایران کنسرت  مراجعه نمایند.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.