موسیقی ایده آل – ملیکا مهدوی : هفدهم مهرماه سالن همایش هاى برج میلاد مملو از علاقه مندانى بود که براى تماشاى کنسرت بهنام صفوى؛ خواننده پرطرفدار موسیقى پاپ لحظه شمارى مى کردند.این کنسرت که با حمایت شرکت اکسیرنوین و محمدرضا خانزاده در یک سانس برگزار شد، اولین اجراى زنده بهنام صفوى بعد از عمل جراحى اش از ناحیه سر بود و با کلاهى که بر سر داشت، اندک حاضرانى که از بیمارى وى بى اطلاع بودند، مطلع شدند.

پس از ورود نوازندگان به روى صحنه، سالن غرق در هیجان شد و بهنام صفوى با اجراى آنپلاگد قطعه محبوب "آرامش" ، آرامش را به حضار هدیه کرد و پس از این آهنگ، سلام و احوالپرسى با جمعیت حاضر در سالن داشت و به خاطر حضور دوباره اش بر روى صحنه اجرا، خدا را شکر کرد.

صفوى "چقدر خوبه" را به عنوان آهنگ دوم، نشسته بر صندلى اجرا کرد و بعد از آن شاهد اجراى قطعه "اى جان" بودیم که به گفته خودش آهنگ مورد علاقه اش است و حاضران با انرژى فراوانى او را همراهى کردند.

"حیف" و "فوق العاده" آهنگ هاى بعدى بودند که از این خواننده پرانرژى شنیده شد و با هم خوانى تمامى طرفداران وى، شور و هیجان وصف ناپذیرى به سالن تزریق شد.

در خلال این اجراها، صفوى چند کلامى را صحبت کرد و از تیم معالج خود؛ پروفسور بابک باباپور، دکتر میرزاده و دکتر عارف پور قدردانى کرد و به پاس سلامتى دوباره اش قطعه زیباى "خدا" را که تیتراژ یکى از برنامه هاى شبکه سوم سیما بود، خواند. در حین اجرا تصاویرى از ملاقات هنرمندان در دوران بیمارى اش از نمایشگرهاى سالن پخش شد.

قطعه "بگو آره" ، "فرصت کمه" و "دل خسته" به ترتیب اجراهاى بعدى بودند و بعد از آن "عشق من باش" همگان را به وجد آورد. در ادامه شاهد اجراى قطعاتى چون "آشتى" ، "دلتنگم" و "دست خودم نیست" بودیم.

صفوى بخشى از آهنگ "عید" را با پیانو اجرا کرد؛ این کار با همکارى على اصحابى و فرزاد فرزین براى تیتراژ برنامه سال تحویل ٨٩ احسان علیخانى آماده شده بود و به این بهانه از حضور این مجرى توانا و دوست داشتنى تجلیل شد.

"تمنا" قطعه بعدى بهنام صفوى بود که به عنوان اولین آهنگ پخش شده از وى، خاطرات گذشته را براى طرفدارنش تداعى کرد و همزمان با اجراى این آهنگ، کلیپ آن در سالن پخش شد.

بعد از اجراى "همین حوالى" ، قطعه "عشق من باش" براى بار دوم و به عنوان قطعه پایانى اجرا شد و بهنام صفوى قبل از اجراى این آهنک همه سالن را به هم خوانى با خود دعوت کرد.

در این مراسم ستارگانى همچون رضا تاجبخش، بابک جهانبخش، افشین یدالهى، سیروان و زانیار خسروى، سید کمال میرهاشم زاده، محمد کاظمى، معین راهبر، کوشان حداد، علیرضا نیکبخت واحدى و محمدرضا احمدى نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است قطعه پر خاطره "گلنار" بنا به درخواست غیر منتظره محمد کاظمى توسط سلطان آرامش با نوازندگى پیانوى وى اجرا شد.

محمدرضا جدی نژاد (گیتار اسپانیش)، نریمان معصوم‌آبادی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، دانیال تهماسبی (گیتار آکوستیک)، طارق طریقت (پرکاشن)، نیکان زند (گیتار)، مازیار عالمی (درامز)، آیدین شفاهی (کاخن)، امیرعلی ماسوریان (گیتار باس)، عرفان پاشا (ویولن)، مرسل وطنی (ساکسیفون و کلارینت) و امیرحسین سلمه (کیبورد) اعضای گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

در ادامه می توانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « مائده مهدوی » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.