موسیقی ایده آل : «بابک جهانبخش»، «مصطفی کیایی» و «علیرضا بیرانوند» به تماشای سری جدید کنسرت زمستانی «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» نشستند.
نخستین روز سری جدید کنسرت زمستانی «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام»؛  شنبه ۱۱ دی ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که با استقبال علاقمندان به موسیقی مواجه شد؛ در این کنسرت، «بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ، «مصطفی کیانی» بازیگر سینما، «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان تیم ملی ایران و تیم فوتبال پرسپولیس «محمدرضا خانزاده» به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.
در ابتدای این برنامه، این خواننده پاپ موسیقی ایران، فرارسیدن سال نو میلادی را به همه هموطنان مسیحی تبریک گفت و برای آنها در سال جدید آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.
در این کنسرت، «محمد علیزاده» قبل از اجرای آهنگ جدید «عشقم این روزا» گفت: تمام آهنگهای آلبوم «گفتم نرو» را با احساس خوانده‌ام و امیدوارم که عاشقانه‌های جدیدم مورد توجه شما قرار بگیرد و باز هم برای شما آوازه‌خوانی کنم؛ این اثر، آخرین مراحل نهایی و انتشار خود را پشت سرمی‌گذارد و به امید خدا در هفته آخر دی ماه منتشر خواهد شد.
محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را برای علاقمندان خود اجرا کرد، و با خواندن قطعات محبوب، عاشقانه و خاطره انگیز خود از جمله؛ «برگرد»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «کجا میری»، آهنگ جدید «عشقم این روزا»، «بی حوصله»، «فکرش هم نکن»، «خیلی برام عزیزه خاطرت»، «قحطی گُل»، «همینه که هست»، ریمیکس قطعات «عزیزم، اشتباه و غم دنیا»، «میشه نگام کنی» و «جز تو» با هوادارانش خاطره‌بازی ‌کرد.
در بخش «شو تایم» این کنسرت ، محمد علیزاده نوازندگان گروهش را که عبارت بودند از؛ امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون را به حاضران در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی کرد که هر کدام با سازهای خود در این بخش به تکنوازی پرداختند.
سری جدید کنسرت بزرگ پاییزی «محمد علیزاده» و گروه ارکسترش، یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

عکس‌‌ها: منصور جهانی

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.