موسیقی ایده آل : ده سال پیش بود،زمانی که شاید کمتر گروهی در کشور به سبک موسیقی الکترونیک گرایش داشت.چرا که اکثریت هنرمندان در آن دوران موسیقی الکترونیک را مغایر با سلایق ایرانی می دانستند و ریسک حرکت به سمت آن را به ضرر خود میدانستند.

اما در آن زمان دو تن از موزیسین ها و آهنگسازان جوان کشور تصمیم گرفتند فعالیت در این سبک را آغاز کنند.آریا طهرانی و علی مهراد بنیان گذار گروهی شدند که امروز با نام “چِرنو” می شناسیم.
در دوره پنج سال اول فعالیت ها کار های خوبی اتفاق افتاد که گروه را به سمت جلو سوق می داد اما به یکباره تصمیم بر آن شد که تمرکز بر روی کار به روز و خلاقیت در موسیقی باشد و تا آن زمان که به نقطه خوب و قابل قبولی رسیده نشود،قطعه ای در بازار ارائه نشود.
بلی،امروز آن روز است و “چِرنو” پس از پنج سال با یک قطعه متفاوت وار بازار موسیقی کشور شده ایت.این قطعه که ثانیه ها نام دارد با یاد و صدای سحرآمیز مرحوم خسرو شکیبایی رنگ و بویی تازه تر و متفاوت تر در بطن خود دارد.

اما این قدم،شاید اولین و مهمترین قدم چِرنو باشد،اما قدم اصلی و پایانی نیست.چِرنو قطعات و همکاری های زیادی با خوانندگان نامی کشور را آماده انتشار دارد که به ترتیب به گوش مخاطبان موسیقی خواهد رسید و آلبومی شنیدنی در راه انتشار دارد که قطعا مخاطبان با شنیدن آن قطب جدیدی در موسیقی کشور را کشف خواهند کرد.

در ادامه اولین قدم استوار چِرنو در بازار موسیقی کشور با نام “ثانیه ها”را شنونده باشید.

دریافت قطعه ی ثانیه ها

Leave a Reply

Your email address will not be published.