موسیقی ایده آل : «امین رستمی» خواننده جوان موسیقی پاپ، یک شنبه ۱۵ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.

این خواننده خوش آتیه که تا کنون دو آلبوم «شش» و «یاد چشمات» را روانه بازار موسیقی کرده است، در این شب گلچینی از بهترین قطعات خود را برای هوادرانش اجرا کرد. هم خوانی تماشاگران نیز گواه رضایت آن ها از این کنسرت بود. مخاطبان این خواننده با استعداد، از ابتدای کنسرت قطعات دلخواه شان را فریاد می زدند و رستمی اعلام کرد که یک به یک این قطعات را اجرا خواهد کرد.

امین رستمی که پیش از این در بهمن ۹۲ و خرداد ۹۳ در تهران کنسرت برگزار کرده بود و تور کنسرت های خود را نیز آغاز کرده است، در این اجرا هم توانست به خوبی بدرخشد.

«بارون»، «بی هوا»، «دیوونگی با تو»، «عشقم»، «چقد عوض شدی»، «آی تو»، «اینقد تو رو دوس دارم»، «من نگاه تو رو می خوام»، «رفتم دلت تنگ بشه»، «دلم گرفته»، «هوام تویی»، «حسم کن»، «بی تو» و «دریا» قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند.

در هنگام اجرای قطعه «دلم گرفته»، ویدیویی از هنرمندان مرحوم پخش شد که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و به درخواست هوادران قطعه «بارون» در انتها کنسرت دوباره اجرا شد.

علی مسعودی( نویسنده و کمدین خندوانه)، داریوش سلیمی( بازیگر)، محسن بنگر ( فوتبالیست)، بابک مافی( خواننده)، میلاد ترابی( تنظیم کننده)، شهاب اکبری( تنظیم کننده)، سیاوش صدری( تنظیم کننده)، مهران خالصی( تنظیم کننده)، امیر ارجینی (ترانه سرا) و بهزاد عبدالهی (تنظیم کننده) مهمانان این شب از کنسرت بودند.

تورج توسلی نیا(گیتار)، علیرضا زارع (کیبورد)، گقارد آذریان (گیتار الکتریک)، آرش جامع (ویولن)، علیرضا مهدی زاده (ساکسوفون)، بهروز دهقانی (گیتار باس)، ادوارد دانیل زاده (درامز)، احسان شفیعی (پرکاشن) و روزبه عمومی (سمپل پلیر) به رهبری پاشا یثربی اعضای گروه امین رستمی هستند و حمیدرضا حسینخان این گروه را مدیریت می کرد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « علی مجلسی » مشاهده می نمایید

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

این کنسرت به همت گروه شرکت های تندیس به مدیریت «آقای اجتهادی» برگزار شد. 

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.