موسیقی ایده آل: امیر سینکی خواننده ای است که در بیشتر قطعات منتشر شده اش، وظیفه سرودن ترانه، آهنگسازی و تنظیم اثر و حتی صدابرداری و مسترینگ را خودش انجام داده است و از این رو در بین اهالی هنر منحصر به فرد است. او به تازگی با رسانه های موسیقایی گفت و گویی انجام داده و درباره برنامه هایش صحبت کرده که در ادامه آن را می خوانید.

امیر سینکی با اشاره به ماه های گذشته و کم شدن فعالیت های فرهنگی-هنری به دلیل شیوع کرونا گفت: هیچ کدام از هنرمندان تجربه این حجم از سکوت موسیقایی را نداشتند اما من تصمیم گرفتم در این شرایط فعالیت خودم را بیشتر کنم. قطعات زیادی را تا مرحله انتشار تولید کردم که تعدادی از آن ها منتشر شدند و بعضی را کنار گذاشتم چرا که می خواستم از بین این آثار، بهترین ها به گوش مخاطب برسد.

وی در خصوص فعالیت های دیگر خود در حوزه موسیقی ادامه داد: از روزی که شرکت فرهنگی- هنری خود را با نام آماج هنر ثبت کردم، با وسواس خاص خودم پا به مسیر سختی گذاشتم که خوشحالم در سال های اخیر به نتیجه دلخواهم رسیده ام. من نه تنها برای خودم بلکه برای چندین خواننده که در مجموعه من فعالیت می کنند تک آهنگ و آلبوم تهیه می کنم و از این جهت شاید من پرکارترین خواننده حال حاضر هستم. برگزاری کنسرت‌ها را از سال ۹۸ شروع کردم که شرایط ویروس کوید ۱۹ مانع ادامه آن شد.

سینکی در قسمتی از صحبت های خود به رکوردهایی که در گذشته ثبت کرده اشاره و عنوان کرد: من سه رکورد جهانی موسیقیایی دارم. یکی ثبت رکورد جهانی موسیقی پاپ در تالار رودکی به نفع کودکان مبتلا به سرطان و کودکان کار زیر نظر داوران کمیته بین المللی ثبت رکورد و حمایت از استعدادها. دیگری ثبت رکورد خوانندگی و ضبط صدا بر بام ایران(قله دماوند) و ثبت جهانی در IRC و کمیته ثبت رکوردهای جهانی که به دریافت حکم صعود از فدراسیون کوهنوردی نیز منجر شد . همچنین خاص بودن این ۳ رکورد من را مفتخر به ورود به تالار مشاهیر IRC نمود. من به دنبال ثبت رکوردهای دیگر هم هستم و دوست دارم پس از فتح بام ایران، رکورد دیگری از خوانندگی و‌موسیقی را بر بام جهان یعنی قله اورست ثبت کنم. در حال حاضر این را می دانم که رکوردهای موسیقایی من راحت شکسته نخواهد شد و فکر می کنم نزدیک شدن به رکورد های موسیقایی من ‌جرات می‌خواهد!

امیر سینکی پیشتر قطعات موفقی نظیر ” بی اراده ” ، ” حواست نیست ” و “شاد”را منتشر کرده است و قطعات تولید شده دیگر وی طبق برنامه ریزی های انجام شده در وقت مناسب به گوش هوادارانش و مخاطبین موسیقی خواهد رسید.

rerete

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.