موسیقی ایده آل – محمد کردی : کنسرت مهدی یراحی خواننده و موزیسین کاربلد و شناخته شده کشورمان شامگاه اولین روز نهمین ماه سال برگزار شد. این کنسرت با بالا رفتن پرده ای که روی آن نام یراحی حک شده بود و اجرای قطعه ی « پاییز » آغاز شد و با قطعه ی « باید میشناختیم همو » ادامه پیدا کرد.

« چشم تو » سومین قطعه ای بود که به اجرا رسیدو در ادامه قطعاتی همچون « صورتک » ، « بهونه » ، « مهم اینه » ، « چرا نمیرسی » ، « عطر تو » ، « مثل مجسمه » ، « آینه قدی » ، « نگو نگقتی » ، « حیک » ، « از خودت خبر بیار »، « نفس » ، « تلقین » ، « آخرین اسیر » ، « بی دفاع » ، « انفرادی » ، « شال گردن » ، « منو رها کن » ، « هوای تو » ، « سازش » ، « بیست و یک روز بعد » ،« آشوب » و « علی مودک » اجرا شد و حاضرین را به وجد می آورد.

در این کنسرت « انوشیروان تربتی » به گروه ارکستر یراحی اضافه شده بود و به عنوان نوازنده کیبورد روی صحنه حاضر شد.

مرسل وطنی ( ساکسوفون ) ، عظیم روحانی ( تنظیم کننده ارکستر و نوازنده گیتار کلاسیک ) ، دانیال دانشور ( پرکاشن ) ، علی افلاطونی ( گیتار الکتریک ) ، حامد حمیدزاده ( گیتار باس ) ، مجید رضاپور (درامز ) و انوشیروان تربتی ( کیبورد ) گروه ارکستر یراحی را در این کنسرت تشکیل می دادند.

از جمله مهمانان حاضر در این کنسرت می توان به سیامک عباسی ، مونا برزویی ، پیمان قاسم خانی ، امیر علی بهادری ، عبدالجبار کاکایی ، مینو قاسم پور ، هومن نامداری ، علی اوجی ، مهرداد احمدزاده ، سعید زمانی و مسعود صابری اشاره کرد.

  • یراحی در این کنسرت به انتشار قطعه ی بعدی خود تا ۲۰ روز دیگر اشاره کرد که یکی از قطعات آلبوم « سه گانه اجتماعی اول » است و هومن نامداری تنظیم آن را بر عهده داشته است . 

  • پس از معرفی مهرداد احمدزاده ، یراحی از این موزیسین که پیش از این در همین گروه حضور داشت دعوت کرد که به روی صحنه بیاید و به عنوان بک وکال وی را در ادامه کنسرت یاری کند.

  • مهدی یراحی در مورد آلبوم « سه گانه اجتماعی اول » اشاره داشت که این آلبوم جدی ترین آثاری است که کار کردم و ربطی به بازار موسیقی این روزهای کشور ندارد.وی زمان انتشار این آلبوم  را ۲ تا ۳ ماه آینده اعلام کرد.همچنین از صدای خانم « ژاله علو » نیز در این آلبوم استفاده شده است.

  • یکی از نکات قابل توجه این کنسرت اجرا نشدن قطعه ی جدید و پر حاشیه « سرسام » اشاره کرد که با واکنش های مثبت و منفی متفاوتی مواجه شد.

  • این کنسرت به همت موسسه « فرهنگ گستر صبا » و تهیه کنندگی « امیر خائف زاده » برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا زمان » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.