موسیقی ایده آل : کنسرت دف نوازان جم (ارکستر مجلسی) در تاریخهای ۱۳و ۱۴ بهمن روزهای شنبه و یکشنبه در تالار وحدت اجرا می گردد.

به گزارش زهرا همتی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق ،این کنسرت با استقبال بسیار خوب هنردوستان عزیز به سرعت در تاریخهای فوق sold out گردید.
گروه دف نوازان جم از ۷۰ نفر هنرمند تشکیل شده که در این اجرا خواننده و آهنگساز استاد داوود آزاد و تنظیم و رهبری گروه به عهده رضا دربندی است.
در این کنسرت افشین خلج، زانیار حسامی و پیمان سیمانی به عنوان مایسترهای گروه، و احسان عبدی پور با سرنا نوازی ، رضا دربندی را یاری خواهند کردکه مدیر گروه دف نوازان ئاسو نادری و مدیر اجرایی دکتر حمید جباری می باشد.
در این کنسرت که ارکستر مجلسی آنرا همراهی می نماید مایستر این اجرا استاد همایون رحیمیان می باشد و از حضور اساتیدی همچون کریم قربانی،ناصر رحیمی،علی زارع و مسعود تاجیک بهره می برد.
کنسرت دف نوازان جم که با مدیریت هنری و روابط عمومی احسان میر ضیایی و مسعود میر ضیایی توسط موسسه فروغ فلق برگزار می گردد بدلیل استقبال و شور و اشتیاق مخاطبین در تاریخ ۶/۱۲/۹۷ تمدید و به زودی بلیتهای آن در سایت ایران کنسرت بفروش می رسد.
photo_2019-01-31_09-45-11

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.