موسیقی ایده آل-مریم رفائی: «رضا صادقی» خواننده آلبوم «همین» که به تازگی در شهر بندرعباس به اجرای برنامه پرداخته بود، برای اولین بار در آستارا بر روی صحنه می رود. این اجرا در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مهرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب آستار برگزار می شود و قرار است صادقی قطعات جدیدی را به اجرا بگذارد.

شهر آستارا برای اولین بار است که میزبان یکی از مطرح ترین خواننده های کشور میباشد.پیش از این برگزاری کنسرت در این شهر با مشکلات فراوانی همراه بود که با تلاش و پیگیری موسسه جام سبز به مدیریت فرهاد گوی آبادی و همکاری مسئولین محترم شهرستان مرزی آستارا کنسرت گروه مشکی پوشان به تهیه کنندگی آقای محمود رضا روحانی و پویا افشاری و مدیریت اجرایی وحید احمدی آرا سرانجام در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مهر موفق به دریافت مجوز شد.
گفتنی است این گروه پیش از این  کنسرت «چارتار» در رشت و «احسان خواجه امیری» در انزلی را که با استقبال فراوانی نیز مواجه شده بود برگزار کرده بودند.
شایان ذکر است؛ قیمت بلیط های این کنسرت ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ هزار تومان بوده که از طریق سایت iranconcert.com به فروش میرسد و اطلاعات این برنامه از طریق شماره های ۰۹۱۱۵۵۴۴۱۰۰ و ۰۹۱۱۵۵۴۴۲۰۰ در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.

انتهای خبر/ اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.