موسیقی ایده آل : این برنامه که با حضور عوامل تولید آلبوم “جزر و مد” شامل علی پارسا خواننده، سیدحسین فاطمی تهیه‌کننده و محمدرضا عباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی نغمه ماندگار پارس و مدیر اجرایی آلبوم برگزار شد، حاضران در سالن در ابتدا شاهد پخش موزیک ویدئویی با صدای پارسا بودند و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ آغاز شد.

پارسا در ابتدای صحبت‌های خود گفت: تولید آلبوم “جزر و مد” برای من خیلی زمان بر شد. بعد از طی کردن یک پروسه مقدماتی برای تولید آن، آشنایی با دکتر فاطمی باعث شد تقریباً همه چیز برای من از اول شروع شود و آلبوم را بار دیگر در دو سال جمع کردیم. در واقع نگرش هنری من روی این اثر تغییر کرد. فراز و نشیب‌های زیادی را سپری کردم تا به این مرحله برسم ولی حالا که به گذشته فکر می‌کنم، احساس می‌کنم تا همیشه می‌توانم سرم را به خاطر تولید این آلبوم بالا نگه دارم.

علی پارسا در توضیح دلایل تأخیر در انتشار این آلبوم نیز گفت: احساس می‌کنم این تأخیر به نفع ما شد. بخشی از این تأخیر به خاطر وسواس‌های من بود و که این وسواس‌ها بعضاً آزاردهنده هم می‌شد. ولی به هر حال به نظرمن وقتی یک خواننده صد در صد از اثرش رضایت پیدا نکند، هرگز نمی‌تواند آن را روانه بازار موسیقی کشور کند و همین باعث شد من هم تا انتهای کار، با جدیت و صبر روی آثار کار کنم. بخش دیگر تأخیر به خاطر بدقولی‌های شرکت پخش بود که دیگر اجتناب‌ناپذیر بود. ولی پس از پیگیری‌های انجام شده، اوضاع توزیع آلبوم در همه جای کشور بهتر شد. به نظرم رویه کنونی باعث شده آلبوم به دست اکثر دوستداران موسیقی برسد.

در ادامه محمدرضا عباسی مدیر اجرایی آلبوم “جزر و مد” با اشاره به برخی بدقولی‌ها در زمان انتشار آلبوم توضیح داد: آلبوم “جزر و مد” سال ۸۸ استارت تولیدش انجام شد. علی پارسا با چهره‌های زیادی در آن سال‌ها همکاری کرده بود. اقدام برای مجوز حدود دو سال طول کشید و با توجه به وسواس علی پارسا و حساسیت‌هایی که داشت، انتشار آن همین‌طور به تعویق افتاد. اعتقاد دارم علی پارسا برای تک‌تک ترانه‌هایش فکر کرده و حرف دارد. او خواننده مؤلفی است که ترانه می‌سراید و ملودی می‌سازد، آن هم در دوره‌ای که عمده چهره‌های موسیقی ساخته‌ها و تولیدات خارجی را کاور می‌کنند و کپی‌کاری در بازار موسیقی به طرز نگران‌کننده‌ای همه‌گیر شده است.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « علیرضا تیموری » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

گزارش متنی : هنرآنلاین

Leave a Reply

Your email address will not be published.