موسیقی ایده آل : بهنام هانی آهنگساز البوم رنگ ، در گفت و گو با « موسیقی ایده آل » با اشاره به اینکه این البوم تجربه جدیدی در عرصه موسیقی کشور است ، گفت سعی کردیم قابلیت سازهای سه تار و تار را که از آلات موسیقی سنتی ایران محسوب میشوند را نشان دهیم.
وی گفت: برای ساخت این آلبوم بیکلام ماه ها وقت صرف شده و تیم سازنده از دانش آموخته های عرصه موسیقی هستند که هم آشنایی با موسیقی ایران دارند و هم موسیقی خارجی. تنظیم قطعات این البوم بر عهده  علیرضا زارع و کارن زیاری بوده است و نوازندگان خوب کشور در این البوم هنرنمایی کرده اند.
وی افزود : در کل آلبوم سه تار و تار به عنوان شاخص در نظر گرفته شده که در حقیقت سازهای جهانی با این دوساز هماهنگ شده اند و ساز های ایرانی در سبک های مختلف غربی نقش افرینی میکنند.
این موسیقیدان گفت که امیدوار است طرفداران موسیقی تنها به خواننده نگاه نداشته باشند و عوامل تولید کننده ی موسیقی از جمله آهنگساز و تنظیم کننده و نوازنده  و…را نیز مورد توجه و حمایت خود قرار دهند زیرا که یک اثر موسیقیایی تنها با خواننده شکل نمیگیرد  و چه بسا موسیقی خود میتواند حرفها برای گفتن داشته باشد!!! اما در صورتی که  همه ی زحمات بر عهده تیم سازنده میباشد  فقط خواننده دیده میشود! واین درست نیست.
در آخر اینکه آلبوم بیکلام  "رنـــگ" هم اکنون در مراکز فرهنگی سراسر کشور در دسترس همگان میباشد و برای اطلاعات بیشتر مرکز پخش رها پاسخگوی هموطنان عزیز میباشد.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.