موسیقی ایده آل – دلارام بهرامپور : امید نعمتی ، متولد ۱۳۶۰ فارغ التحصیل دانشگاه تهران خواننده ی جوان و کاربلد کشورمان ، شبانگاه هفتم دی ماه مهمان برنامه ی پر مخاطبِ خندوانه بود .

شایان ذکر است گروه پالت ، فعالیت خود را از سال ۸۹ آغاز کرد و برای نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی که در ۱۳۹۱ به روی صحنه رفت ، آهنگ ساخت. سپس آهنگ والس شماره ۱ و آلبوم آقای بنفش را در شهرکتاب مرکزی منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. چند ماه بعد در پایان فیلم ماهی و گربه ترانه‌ای به نام باد مارا با خود خواهد برد را اجرا کردند و پس از آن مشغول کنسرت در ایران و تورهایی در اروپا و آمریکا شدند .آخرین آلبوم این گروه، شهر من بخند نام دارد که دارای ۱۲ قطعه بوده و در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ منتشر شده است.

امید نعمتی خواننده ی این گروهِ خوش سابقه ، از زندگی شخصی اش روی آنتن شبکه ی نسیم این چنین می گوید : همیشه دوست داشتم نقاش شوم ولی سر از خوانندگی در آوردم . علاقه ی موسیقیایی من از ۵ سالگی نمایان شد آن زمان دف میزدم و آواز میخواندم . پدرم شب ها برایم شاهنامه میخواند و من صبح تمامِ تصاویری که برای خودم می ساختم و تصور میکردم را نقاشی میکردم .

وی در جواب سوالی که رامبد جوان در مورد تشکیل خانواده از او پرسید نیز این چنین گفت : ایامی است که به ازدواج فکر میکنم حتی به اسم فرزندانم هم فکر کردم ، اسم دیه گو را برای پسرم دوست دارم بنظرم جالب و حتی برای خودم خاطره انگیز است اما فکر میکنم ثبت احوال اجازه ندهد این اسم را برایش انتخاب کنم و اسامی کُردی را هم برای دخترم در آینده بیشتر میپسندم .

امید نعمتی در ادامه ی برنامه ، قطعه ی نوستالژی و خاطره انگیزِ ” خونه ی مادربزرگه ” را همراه با اعضای گروهش اجرا کرد .

وی همچنین در این برنامه قولی مبنی بر اجرای رایگانِ کنسرتی به همراه گروهش برای افرادی که از ناتوانی مالی برخوردار هستند را به رامبد جوان داد .

در انتهای برنامه رامبد جوان ، امید نعمتی و گروهش را به همکاری در خندوانه دعوت کرد ، او نیز با کمالِ میل این دعوت را پذیرفت .

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.