موسیقی ایده آل : مسعود نوروزی از موزیسین ها و نوازندگان خوش سابقه و خوش نام موسیقی کشورمان است که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند ؛ وی درد دلی دوستانه و خودمانی با مخاطبین و اهالی هنر داشته است و برای انتشار آن را در اختیار سایت « موسیقی ایده آل » قرار داده است که در ادامه می خوانید : 

«


سلام
حرفهایى که مى خوام بگم شاید درد دل خیلیا باشه.
متاسفانه از چند روز پیش یه اتفاق عجیب افتاد البته این که میگم عجیب نه اینکه قبلا نیافتاده ، نه ، ولى این دیگه واقعا در نوع خودش جالب بود. باید بگم که بعضى از خواننده هاى عزیز مثل همین دوست خوبمون( ع.ر) به نوازنده نگاه ابزارى دارن و این به نظر من اصلا کار قشنگى نیست. تا به حال ندیده بودم که آلبومى تولید بشه و اسم نوازنده تو آلبوم نخورده باشه، البته بعضا دیده میشه که عزیزان وقتى موزیک سینگل پخش میکنن تو کاورشون اسم نوازنده رو نمیزنن که اونم به نظر من جالب نیست ولى به هر حال آلبوم رو خریدم( آلبوم هایى خودم درش نوازندگى کرده باشم و خواننده هاى مورد علاقه م رو حتما مى خرم) و دیدم که اصلا اسم هیچ نوازنده اى داخلش درج نشده. بنده ١٣ سال هست که کار موزیک انجام میدم و خوشبختانه تو این چند سال در زمینه نوازندگى رزومه خوبى دارم چه از لحاظ اجرا و چه از لحاظ کار ضبط استودیویى و کار با صدا و سیما و … که با خیلى از دوستان سرشناس و باسواد موسیقى با افتخار کار کردم و فکر میکنم چیزى حدود ٢ الى ٣ هزار کار ضبط در زمینه پاپ داشتم. پس از این مساله طبیعتا دلخور نیستم که اى کاش اسمم در آلبوم این دوست عزیز ( ع.ر ) درج میشد که براى من رزومه اى میشد چون این عزیز هم تازه اول راه هستن ایشالا یاد میگیرن کار رو. ولى واقعا دلم به حال خودم و کسایى که دارن کار هنرى انجام میدن سوخت چرا که این کار از لحاظ حرفه اى کار قشنگى نبود. ایشون از همه تشکر کردن و حتى کد هاى پیشوازشون رو خیلى بزرگ تو آلبومشون چاپ کردن. به هر حال ما کار هنرى انجام میدیم و توقع آنچنانى نداریم و درج اسم نوازنده تو آلبوم کمترین کاریه که صاحب اثر میتونه انجام بده. امیدوارم دیگه شاهد این کم لطفى ها نباشیم. 
البته بى احترامى به بقیه خواننده هاى عزیز نشه، خیلى پر حرفى نکنم یک مثال خوب هم بزنم من با آقاى مهدى یغمایى نازنین هم کار کردم و ایشون انقدر از من تشکر کردن که من خجالت میکشم باهاشون دیگه صحبت کنم
یک اثر موسیقایى خوب و با کیفیت زمانى اتفاق میافته که همه عوامل کار خودشون رو درست و حرفه اى انجام بدن.
 
زندگى صحنه یکتاى هنرمندى ماست
هر کسى نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد…

»

Leave a Reply

Your email address will not be published.