موسیقی ایده آل : گروه موسیقی «حسین صفا منش» به سرپرستی حسین صفا منش با این اعضاء سال ۹۷ شکل گرفت و قرار است در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در تهران اجرا داشته باشند.

این گروه متشکل از “حسین صفا منش” خواننده، “مسلم علی پور”کمانچه،”میلاد علی پور”تار، “داوود رحمانپور” سنتور،”محمد صادق فرزانه” گیتار ، “ماهور زمانه پور” کوبهای/ “حامد پیرا” سرنا،” رامین ملکی” دف،می باشد که نوید یک اجرای حرفه ای را به هنردوستان و دوستداران موسیقی کوردی می دهد.

صفا منش در مورد سازها و سبک موسیقی گروه افزود: گروه تلفیقی است از سازهای محلی و کلاسیک همسو با فرهنگ خود ما و با توجه به علایق رده های سنی مختلف مخاطبان می باشد.گروه ما برای اجرا در تهران و سالن میلاد، با رو نمایی از ۴ قطعه آهنگ جدید و با اجرایی در خور شأن مخاطب و به سه زبان کوردی، لکی و لری به استقبال تماشاگران با وفایی که همیشه تمامی سالن ها رو پر کرده و با شور و اشتیاق فراوان ما رو تشویق می نمایند می رود.

حسین صفا منش از مدیریت و برنامه ریزی کلیه کنسرت ها و برنامه های هنری خود توسط احسان میرضیایی خبر داد . وی افزود برنامه ریزی برای اجرا در شهرهای دیگر کشور و خارج از ایران در حال انجام است و کنسرتهای بعدی اینجانب به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

اعضای گروه موسیقی«صفا منش» ۲۲آذرساعت ۲۱:۳۰ برای اولین بار درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می پردازند.

5

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.