موسیقی ایده آل : حمید هیراد خواننده ی پرحاشیه این روزهای کشورمان که انتشار یک ویدئو از اجرای زنده وی باعث ایجاد جنجال های فراوانی شد ، شامگاه ۹ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد .

 حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ که مدتی است مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته در تازه ترین کنسرتش که سه شنبه شب نهم مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به تهیه کنندگی حسن اردستانی طی دو نوبت اجرا شد، تلاش کرد نسبت به اتهاماتی که درباره زنده بودن یا نبودن اجراهایش مطرح شده است، واکنش نشان دهد.

وی پیش از برگزاری کنسرت با دعوت از برخی خبرنگاران به مرحله «ساند چک» و حین اجرای برنامه اصلی تلاش کرد اثبات کند آنچه پیش روی مخاطبان خود قرار می دهد، اجرای زنده است. البته وی پس از گفتگوی بسیار کوتاهی که با خبرنگاران داشت ترجیح داد درباره حاشیه های اخیر کنسرت ها و فعالیت هایش در وقت دیگری با رسانه ها به گفتگو بنشیند.

پیش از حضور هیراد روی صحنه، گروه نوازندگان کنسرت روی صحنه آمدند و با انجام چند حرکت نمایشی مخاطبان را برای برگزاری کنسرت آماده کردند.

پس از گذشت چند دقیقه حمید هیراد روی صحنه حاضر شد و برنامه رسمی را آغاز کرد. نکته قابل توجه این بخش از کنسرت که تا دقایق پایانی برنامه نیز ادامه داشت نمایش مکرر نمای بسته حمید هیراد روی صفحات نمایشگر سالن بود که هدف آن این بود که اثبات کند قطعات زنده اجرا می شوند نه پلی بک.

وی پس از اجرای چند قطعه از آثار پرطرفدارش ضمن تشکر از هواداران و مخاطبانی که کنسرت را در صفحات مجازی پیگیری می کنند، توضیح داد: من امشب دوست دارم تمام انرژی این سالن را برای اجرای برنامه داشته باشم بنابراین از همه می خواهم من را همراهی کنند.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از کنسرت نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده و گفت: خیلی ها تلاش می کنند که من دیگر اینجا نباشم. بیایید کمی با هم مهربان باشیم و به هم عشق بورزیم. بیایید بدی ها را کنار بگذاریم. کسی از فردا و یک ساعت بعد خود خبر ندارد پس تا زمانی که زنده ایم خوبی کنیم. شما در این ۲ سال من را شناخته اید که اهل دورویی و خودنمایی نیستم. این صدا و تن برای من نیست برای آنی است که آفریدگار است و اوست که می داند چگونه راهنمایی کند، پس به افتخار خدای خودمان.

از دیگر نکات نوبت اول تازه ترین کنسرت حمید هیراد حضور پدر و مادر این خواننده روی صحنه و قدردانی او از والدینش بود. هیراد به مخاطبانش گفت: با خودم عهد بستم که هر جایی که می روم این حرف را بزنم، چقدر خوب است که مقیاس اندازه گیری انسانیتمان پول، مقام و شهرت نباشد.

وی بعد از اینکه از روی صحنه به سمت پدرش رفت، بیان کرد: یک شانه، یک مرد هست. مردی که وقتی از همه دنیا بریدید پناهتان می شود. در شادی‌ها و در غم‌هایتان به تنها کسی که فکر می‌کنید همین انسان و همین فرشته است. نام زیبایش را می‌برم. پس به اندازه دینی که به گردنمان دارند برایش دست بزنیم؛ به افتخار پدرهایمان.

تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا ضرابی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

گزارش متنی : خبرگزاری مهر

Leave a Reply

Your email address will not be published.