موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده :فریدون آسرایی خواننده پرطرفدار و با احساس موسیقی کشور روز ۲۲ دی ماه عاشقانه هایش را به سالن میلاد برد
این کنسرت در حالی آغاز شد که نوازندگان ارکستر فریدون یک به بک بر روی استیج آمده و در جای خود مستقر شدند و پس از آن فریدون کنسرت را با قطعه نگاهت آغاز کرد.
پس از آن قطعه گل نازم و  عشق یعنی  قطعاتی بودند که  فریدون برای هواداران خود اجرا کرد. و بعد از آن فریدون با تکنوازی ویلون به استقبال قطعه سلام رفت تا فضای سالن را سرشار از احساس کند.
جاذبه ، دوست دارم ، افسون ، طاقت بیار ، هنوزم همونیم ، هنوزم چشمای تو ، ببخشید ، پشیمونی دیگر قطعاتی بودند که  فریدون در این کنسرت برای طرفداران خود اجرا کرد. همچنین فریدون قطعه قهوه خونه ها را به صورت دکلمه اجرا کرد.
قطعه خاطره انگیز گل هیاهو ، قطعه ای بود که به در خواست تماشاگران دو بار در این کنسرت اجرا شد.فریدون آسرایی پس از اجرای هر قطعه عوامل تولید آن را معرفی میکرد.
عبدالجبار کاکایی ، پدرام کشتکار ، پاشا یثربی ، روزبه نعمت الهی ، محمد سلیمی ، لعیا زنگنه ، سامان جلیلی ، شاهد صادقپور ، پرند زاهدی ، رسول یونان از مهمانان ویژه این شب خاطره انگز بودند.
همچنین فریدون در پایان برنامه ، از بهروز صفاریان ، شرکت آوای هنر ، دفتر موسیقی ارشاد ، اداره اماکن و مدیر عامل نمایشگاه بین المللی و سالن میلاد قدردانی و تشکر کرد.
ایمن خراسانی(رهبرارکستر)،علیرضافیروزی(ویولن)،پیام شفیعی(کیبورد)،نیما رمضان(گیتار الکتریک)،سینا پهلوی( درامز )،کارن زیاری(کیبورد)،مجید برومند(گیتاربیس) اعضای گروه ارکستر فریدون بودند.
در ادامه می توانید عکسهای اختصاصی این کنسرت را از نگاه "علیرضا حق شناس" ببینید

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده ال

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.