موسیقی ایده آل : «منو ببین» تازه ترین اثر با صدای مازیار سارمه و آهنگسازی و تنظیم یاسین هاشمپور به زودی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

سارمه در گفتگویی با خبرنگار ما عنوان کرد: «قطعه منو ببین، تازه ترین اثر به آهنگسازی یاسین هاشمپور، پیانو نوازی کیارش مقدم و خوانندگی بنده است که بر ترانه ای از علی بحرینی به اجرا در آمده و به زودی منتشر خواهد شد. کارهای جدیدم در سال ٩٧ به صورت تک آهنگ منتشر می شوند که حاصل همکاری با هنرمندان و نوازندگان نامی کشور است.»

وی با توضیح اینکه در حال حاضر قصدی برای انتشار آلبوم ندارد، افزود: «فضای امروز موسیقی با گذشته که یک خواننده آلبوم منتشر می کرد و اتفاق های خوبی هم برای وی در انتظارش بود، فرق کرده است. مردم امروزه از انتشار آلبوم استقبال نمی کنند. حدود بیست تا سی اثر از خواننده های مطرح مختلف در روز وارد بازار موسیقی ایران می شود و این مسئله باعث شده است مردم رغبت زیادی به آلبوم نشان ندهند بنابراین تصمیم گرفته ایم که در بازه های زمانی نزدیک، قطعات جدید را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و به گوش مخاطبین برسانیم.»

این خواننده که طبق برنامه ریزی ها، به زودی اولین کنسرت رسمی را به روی صحنه خواهد برد، در این زمینه گفت: «هیچ اتفاقی برای یک خواننده شیرین‌تر از این نیست که بتواند برای مخاطبینش اجرای زنده داشته باشد، به امید خدا قرار است این اتفاقِ شیرین، به زودی برای من بیفتد و بعد از چندین سال انتظار و پشت سر گذاشتن روزهای تلخ و شیرین، بالاخره بتوانم مخاطبینم را از نزدیک ببینم. در سال ۹۷ روزهای پرکاری را سپری میکنیم، از اوایل تابستان، با نگاه جدی تری به اجرای زنده و کنسرت، تمرین هایمان را شروع خواهیم کرد.»

«مازیارسارمه» که نزد اساتید مختلفی به یادگیری تئوری موسیقی و آواز و گیتار فلامینگو پرداخته است، از سال ١٣٩٠ به همکاری با استودیو های مختلف درزمینه میکس و مهندسی صدا مشغول شده و همچنین تنظیم ها و رمیکس های زیادی برای خوانندگان مطرح کشور چون «رضایزدانی» در «چرا یادم نمیاد»، «کامران عطا» در «آخرین دیدار» و تیتراژ برنامه تلوزیونی «کنکور آسان است» با صدای «بهادر خوارزمی »، «خونه ی مادر بزرگ» و رمیکس موفق «gulumse kaderine» برای خواننده سرشناس ترکیه ای «تارکان»، انجام داده است. در اواخر سال ٩٣ نیز قطعه ی «خندوانه» در این ویژه برنامه تلویزیونی، با صدای «مازیار سارمه» پخش و او به شکلی جدی تر، وارد دنیای خوانندگی شد.

شایان ذکر است که آخرین کار سارمه با ترانه ای از علی بحرینی، پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اواخر ماه مبارک رمضان از طریق رسانه های معتبر از جمله سامانه ریتمو ritmo.ir منتشر می شود.

photo_2018-05-20_08-47-10

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.