موسیقی ایده آل – محمد کردی: کنسرت مرد مشکی پوش موسیقی کشورمان شامگاه جمعه ۱۰ دی ماه پس از ۲ سال دوری در سالن همایش‌های وزارت کشور تهران برگزار شد. رضا صادقی از آن دست خواننده‌هایی است که طرفداران دو آتیشه مختص خود را دارد که همواره برای کنسرت‌های او خود را هرطور که هست از نقاط مختلف کشور به تهران می‌رسانند.

رضا صادقی در این شب پرشور به اجرای قطعات «وایسا دنیا»، «یه چیزی میشه دیگه»، «نفس»، « شهر آشوب»، «هیچی یعنی»، «مشکی رنگ عشقه»، قطعه جدید «بمونی برام»، «ردپا»، «منو یادت»، «گمونم»، «خاطری موا»، «همه اون روزا» و «سرت سلامت» پرداخت. نکته قابل توجه این بود که تقریبا در تمامی قطعات حاضرین در سالن وی را همراهی میکردند و ارتباط نزدیکی بین آن‌ها برقرار بود. این موضوع اتمسفر خاص و بسیار خوبی را در سالن ایجاد کرده بود.

رضا صادقی در این اجرا از عزیزانی که در این دو سال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادیم از جمله علی انصاریان و مهرداد میناوند یاد کرد و جای آن‌ها را خالی کرد. همچنین از حاضرین در سالن خواست تا کادر درمان کشور را که دو سال بدون هیچ چشم داشتی از جان خود گذشتند ایستاده تشویق کنند.

این هنرمند پرسابقه پیش از اجرای قطعه‌ی «یه چیزی میشه دیگه» به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «بعد از انتشار این قطعه افرادی گفند که رضا صادقی با موبایل و ماشین آن چنانی می‌گوید یه چیزی میشه دیگه! در صورتی که من می‌توانستم به جای دیگری از این دنیا سفر کنم و واکسن خود را دریافت کنم. اما کنار همین مردم ماندم و با آن‌ها استرس کشیدم و صبر کردم تا واکسن به دستمان رسید. هرچند که طی این دو سال دوبار به کرونا مبتلا شدم.»

 اعضای ارکستر مشکی پوشان را در این اجرا سعید شمس (رهبر ارکستر و کیبورد)، مسعود نوروزی (ویولن)، فراز نصیری (گیتار الکتریک)، حسن عیدیان (گیتار باس)، سعید صارمی (پرکاشن)، حدیث کرمی (درامز) و محمد حیدری (کیبورد) تشکیل می‌دادند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری لیما به مدیریت میلاد ماهان راد برگزار و به روی صحنه رفت که توانستند با مدیریت خوب این کنسرت را بسیار با نظم و به نحو احسنت اجرا کنند. از دیگر نکات مثبت این اجرا می‌توان به آغاز بدون تاخیر هر دو سانس اشاره کرد که نشان از برنامه ریزی دقیق این تیم مدیریتی دارد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « مریم نجفی » مشاهده می‌نمایید.

انتهای خبر/ منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.