موسیقی ایده آل : شامگاه دوشنبه ۲۴ اسفندماه آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «عاشق تر» با صدای سینا گلزار با حضور وی ، نصرالله مدقالچی دوبلور پیشکسوت کشورمان ، علیرضا علیزاده تهیه کننده آلبوم و جمعی از هنرمندان حوزه موسیقی و اصحاب رسانه و با اجرای محمد سلیمی در کافه رستوران شای ورد برگزار گردید.

نصرالله مدقالچی که با صدای او این آلبوم معرفی می شود در این مراسم ضمن تقدیر از موسیقی گذشتگان، توجه و تولید آثار جدید در حوزه موسیقی با جوانان حرفه ای را قابل تقدیر دانست و گفت: باید همه تلاش کنیم تا ناهمواری هایی را که معمولا جلوی پای جوانان این حوزه وجود دارد را برداریم و می بایست دوشا دوش جوانانی مثل سینا گلزار بایستیم تا آنان بتوانند رشد کنند.

مدقالچی با اشاره به سینا گلزار ، او را هنرمندی آرام ، دوست داشتنی و صمیمی یاد کرد.

سینا گلزار نیز در این مراسم یاد آور شد: من قبل از هر چیز می بایست از استاد نصرالله مدقالچی که صدای گرانبهای ایشان در آلبوم عاشق تر استفاده شده تشکر کنم و معتقدم حضور ایشان باعث افتخار این آلبوم است.

وی ضمن تشکر از علیرضا علیزاده تهیه کننده آلبوم عاشق تر و مدیر موسسه فرهنگی و هنری شیوه ادامه داد: آلبوم عاشق تر ماحصل چندین سال فعالیت های من در حوزه خوانندگی و آهنگسازی است. البته من با خوانندگی وارد حوزه موسیقی شدم اما با اتفاقاتی که در زندگی من رقم خورد به سمت آهنگسازی کشیده شدم و قدری از خوانندگی فاصله گرفتم اما آقای حسین استیلی باعث شد تا من با شرکت فرهنگی و هنری مدیران شیوه و آقای علیرضا علیزاده آشنا شوم و طی نشست هایی که با این دوستان داشتم قرار بر این شد که با آنان همکاری کنم که نتیجه این همکاری منجر به تولید «آلبوم عاشق تر» گردید.

این خواننده جوان کشورمان تصریح کرد: البته زمانی که من با شرکت مدیران شیوه آشنا شدم تقریبا بیشتر تِرک های این آلبوم آماده شده بود چون من بیشتر تِرک های این آلبوم را قبل تر آماده کرده بودم به طوری که حتی چندتایی از آنان نیز در فضای مجازی پخش شده بودند.

سینا گلزار با بیان اینکه طی تصمیم جمعی که با گروه آلبوم عاشتق تر گرفتیم به این نتیجه رسیدیم که تِرک ها قابلیت تنظیم به صورت آلبوم را خواهند داشت تا وارد بازار شوند گفت: هر چند که این تِرک ها نیاز به تغییرات اساسی داشتند که ما این تغییرات را انجام دادیم و سعی کردیم کیفیت کار را نیزبه لحاظ فنی افزایش دهیم.

خواننده آلبوم عاشق تر اظهار داشت: ۹۰درصد اشعار این آلبوم متعلق به خودِ من است و امیدوارم این آلبوم برای مردم یک اثر شیرین و شنیدنی باشد.


علیرضا علیزاده تهیه کننده آلبوم عاشق تر و مدیر موسسه فرهنگی مدیران شیوه در مورد دلایل همکاری اش با سینا گلزار گفت: من معمولا همکاری با جوانان را دوست دارم و معتقدم که جا برای جوانان موفق بازاست. لذا زمانی که من صدای سینا را شنیدیم خیلی از صدای ایشان لذت بردم و سعی کردم با تهیه آلبومی این لذت را با مردم تقسیم کنم.

وی افزود: امیدوارم آلبوم عاشق تر برای همه مردم، شنیدنی باشد و علاقه مندان موسیقی بتوانند با این آلبوم، خاطره سازی کنند.

به گفته وی ، این آلبوم از امروز سه شنبه ۲۵ اسفند ماه در تمام کشور پخش خواهد شد و تعداد نُسخ آن نیز ۳۰ هزار نسخه خواهد بود.

علیزاده با بیان اینکه امیدوارم مردم، نسخه اصلی این آلبوم را تهیه کنند تا ما هم برای تولید گام های بعدی ، تشویق شویم اظهار داشت: پیش خبر تولید این آلبوم، یک هفته ای است که از سوی سایتها رسانه ای شده است و بحث دانلود آن نیز از ۲۵ اسفندماه در سایت های مجاز مهیا خواهد بود.

سینا گلزار در مورد تِرک های این آلبوم گفت: با وجودی که برخی از تِرک های این آلبوم از قبل آماده شده بودند اما شش ماه زمان برد تا توانستیم مجوزهای لازم این آلبوم را دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: تِرک های زیادی تولید شده بود اما ما طی یک تصمیم جمعی به این نتیجه رسیدیم که فقط ۹ ترک حاضر را برای آلبوم عاشق تر انتخاب کنیم چرا که به یک دستی آلبوم به لحاظ فضای کُلی آهنگ ها توجه داشتیم.

تهیه کننده آلبوم عاشق تر در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که پرسید« معمولا تهیه کنندگان آلبوم ها برای اینکه مردم نسخه اصلی آلبوم را تهیه کنند تشویق هایی را برای علاقه مندان درنظر می گیرند. شما چه تشویق هایی را در نظر گرفته اید؟» گفت: من بر این باورم که مردم ما مردم فهیمی هستند و نشان دادن هنرمندان را دوست دارند و برای تشویق آنان سعی می کنند نسخه اصلی آلبوم را تهیه کنند.

وی ادامه داد: مردم به درستی می دانند حمایت از هنرمندان باعث خواهد شد تا آنان آهنگ های بهتر و زیباتری را تولید کنند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « علیرضا صبوری » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.